Ali drži, da vas bomo jeseni končno spet videli na malih ekranih?
Pojma nimam. O tem sem se nehala spraševati. Tudi želja se od čakanja utrudi in umiri. Res me to vprašanje nič več ne zaposluje. S TV Slovenija je vse v najlepšem redu. Ljudje so se zbrali na kup. Se »skompali« s programskim svetom, da pogasijo »negativne strasti« in skupaj uresničijo svoja pričakovanja; vloge so se porazdelile, da je v hiši mir, okus se ne drenja več s profesionalnimi vizijami … Vse je v redu. Najprej sem bila kakšne tri tedne navdušena nad novo »teve vlado«, ker je bivši direktor, utrujen od svojega lastnega življenja, bolj spal … Potem sem bila par mesecev zmedena, zdaj pa sem se tudi jaz zbrala. (Smeh) In ničesar več ne pričakujem. Brez grenkobe. To je ta domet. To je ta miselnost, ki z mano nima ničesar opraviti.
Kaj vas trenutno priklene pred televizijo?
Te dni sem gledala, ne več kot pol ure na dan in to ne vsak, le BBC World, da sem malo pofirbcala po svetu, ker mi drugi progami niso bili na voljo. Me je pa Aaron Heslenhurt spravljal ob živce. Skoraj zaplesal je vedno svoj komentar. Over and out! Me je tako ziritiral, da sem sem ga poguglala in našla komentar: »Is he on drugs or too much coffee perhaps? No charisma, and as a daily BBC viewer I'd be happy to see him leave.« (Ali je na drogah ali morda preveč kave? Brez karizme in kot redni gledalec BBC bi si želel, da bi šel, op. p.) Se bojim te manire, ki že vstopa v naš prostor.
Bi rekli, da ima nacionalna televizija kakšno možnost, da spet privabi gledalce nazaj?
Možnosti so vedno, zlasti ob tako nihajočem trgu, ki ga zazibajo dobri formati. Kot vedno.
Za Pro Plus se je govorilo, da je v finančnih težavah, za Planet TV pravijo, da se mora do konca leta popraviti, sicer grozi propad … Bi rekli, da je tu priložnost za TVS?
Odvisno, o katerem programu in žanru govoriva. Javna televizija ne bi smela imeti konkurence znotraj informativnega programa, če bi s sodobno formo in, ja, prav tako s sodobno uredniško politiko sledila kakovostnim novinarjem, ki jih TV Slovenija ima. Otroškemu in mladinskemu programu je treba dati finančni zagon; saj tu tako in tako konkurence nimamo, ampak ta program, tako kot kulturnega, izobraževalnega in dokumentarnega, plačujemo s prispevki. Za poslanstvo javne televizije. Zato te programe TV Slovenija mora finančno podpreti. Razvedrilni in športni program pa se morata dobro tudi tržiti! In morata imeti zagotovljeno kontinuiteto. Športni tem bolj, saj so pogodbe dolgoročne in pravice za tekme in prenose naglo naraščajo. Razvedrilni program pa naj ima čim manj »padalskih«, dragih, polletnih neuspelih »projektov«, da bo kaj tržiti.
Celoten intervju preberite v današnji tiskani izdaji časopisa Svet24!