Na novinarski konferenci sta tako župan mesta Dunaj Michael Häupl kot generalni direktor ORF Alexander Wrabetz sporočila, da sta z izborom za pesem Evrovizije 2015 več kot zadovoljna, saj gre za dogodek z veliko dodano vrednostjo.
Evrovizijski izbor na Dunaju se je vpisal v Guinessovo knjigo rekordov kot »najdlje trajajoče vsakoletno televizijsko glasbeno tekmovanje«.
Samo v Avstriji si je v finalnem tednu prireditev ogledalo okoli 5,86 milijonov ljudi, finalni izbor pa okoli 2 milijona. V dvorani Stadthalle je 100.000 obiskovalcev skozi celoten teden v živo spremljalo evrovizijsko dogajanje, več deset tisoč pa jih je svoje države spodbujalo na dodatnih evrovizijskih lokacijah po vsej Avstriji (na trgu pred dunajsko mestno hišo so našteli okoli 120.000 ljudi). Mesto Dunaj je v namen Evrovizije predvidelo stroške za dvorano Stadthalle v višini 8,89 mio. evrov, porabilo pa kar 800.000 evrov manj, hkrati pa ni preseglo predvidenega milijona evrov za promocijo. Dunaj je v času Evrovizije obiskalo 1565 novinarjev in 40 delegacij, ki jih je sestavljalo 1269 delegatov.
Izmed 1506 prispelih prošenj je bilo izbranih 800 prostovoljcev, starih med 18 in 77 let, ki so bili ena od gonilnih sil prireditve. Tudi kot zeleni dogodek se je letošnja Evrovizija izkazala bolje od pričakovanj: zaradi pomivanja kozarcev za večkratno uporabo v pralnici na sončno energijo so prihranili 500.000 kozarcev za enkratno uporabo – tako so preprečili nastanek kar 4,5 tone smeti in 40 ton ogljikovega dioksida.
Na glavnih lokacijah so postavili deset ogromnih pitnikov in se tako izognili uporabi plastenk. Električno energijo so v celoti pridobili iz obnovljivih virov.
Javne ankete med Avstrijci so pokazale, da je kar 98 % vprašanih za dogodek vedelo, 88 % med njimi ga razume kot dobro možnost za predstavitev države in kar 75 % vprašanih je zaradi dogodka ponosnih na svojo državo.