Pop TV je v prvih 24 urah po najavi šova dobil kar 100 prijav.
Na koncu zadnje finalne oddaje Slovenija ima talent so ustvarjalci s Pop TV naredili vse, da bi v srcih gledalcev zanetili ogenj, ki bi tlel vse do pomladi, ko naj bi na televizijske zaslone prišla oddaja Gasilci: Enota 14. Na odru se je kadilo, v ozadju so plapolali ognjeni zublji, v ospredje so stopili največji junaki slovenskega vsakdana: gasilci.
Za nagrado 50.000 evrov bi se morali med seboj spopasti člani prostovoljnih gasilskih društev, ki bi se iz oddaje v oddajo prebijali skozi različne preizkušnje, in na koncu bi na odru stal le še eden. Najboljši med vsemi.
A kaj, ko pri gasilcih tega ni. Kot so že večkrat dokazali, gre pri njih v resnici za: vsi za enega, eden za vse, predvsem pa: vsi gasilci za vse Slovence. Hitro se je izkazalo, da med 130.000 prostovoljnimi gasilci, kolikor jih je v Sloveniji, oddaja prave podpore ne bo imela. Gasilska zveza je skoraj takoj izdala sledeče obvestilo: »Z veliko večino sta Upravni odbor in Poveljstvo zavrnila vsako sodelovanje GZS pri ustvarjanju oddaje. Smatramo, da resničnostni šov, kjer se bo kandidate tudi izločalo, ne odraža dejanskih vrednost, ki jih zastopamo prostovoljni gasilci.«
Kot kaže, so ljubljanski profesionalni gasilci in Pop TV zaobšli Gasilsko zvezo Slovenije in se na avanturo podali brez njihovega soglasja. To dokazuje tudi tvit Bojane Ksela Rose, ene izmed ustvarjalk nove oddaje, v katerem je zapisala: »Težo in pozornost smo dali mladim, stare prdce pa obšli, zato niso za.«
Izjava, od katere so se na Pro Plus takoj distancirali in zoper Kselo napovedali tudi sankcije, je pri že tako ogorčeni javnosti sprožila hud val nezadovoljstva in že takrat se je dalo slutiti, da Enote 14 na Pop TV ne bodo uspeli nikoli sestaviti. Potrditev je prišla včeraj dopoldne, ko je vodstvo največje slovenske komercialne televizije objavilo sporočilo, v katerem med drugim piše: »Skozi oddajo smo s pomočjo strokovnjakov želeli prikazati zahtevna usposabljanja, srčnost in predanost prostovoljnih gasilcev. Tako bi še dodatno utrdili njihov ugled in dobro ime, hkrati pa bi lokalni skupnosti nudili podporo z denarno nagrado, ki bi jo tekmovalec priboril za svoje prostovoljno gasilsko društvo. Vendar pa je oddaja sprožila tudi pomisleke, med drugim tudi pri ključni skupini, pri upravnem odboru in poveljstvu Gasilske zveze Slovenije (GZS). Ker brez soglasja in strokovne podpore GZS tega izredno zahtevnega projekta ne želimo delati, smo se skupaj z vodstvom GZS dogovorili, da ga zaenkrat ne bomo izpeljali.«
Glede na zadnji stavek bi lahko sklepali, da na Pop TV še niso popolnoma opustili namere, da bi se v boj za višjo gledanost in večji del oglaševalskega kolača podali tudi na ramenih prostovoljnih gasilcev. Očitno le čakajo na to, da bi se mnenje javnosti lahko spremenilo.