Matjaž Robavs je srednjo glasbeno in baletno šolo v Ljubljani obiskoval pri prof. Marcosu Bajuku, po koncu šolanja pa se je vpisal na univerzo za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju, kjer je študiral pri prof. Heleni Lazarski. Leta 2000 je zaključil podiplomski študij pri prof. Robertu Hollu in si pridobil naziv magister umetnosti.
Gre za koprodukcijo s Salzburškim poletnim festivalom, na katerem je v vlogi vojaka Handyja pel že pred dvema letoma. H koprodukciji ga je povabil avstrijski kulturni menedžer Alexander Pereira, ki je letos mesto intendanta salzburškega festivala zamenjal za umetniško vodenje milanske Scale. Italijanska premiera bo 17. januarja prihodnje leto, na vaje pa se bo Robavs odpravil že decembra.
Predstava, ki jo je režiral Alvis Hermanis, dirigiral bo Ingo Metzmacher, bo do začetka februarja doživela še štiri ponovitve. Kot je povedal Robavs, ima vabilo na mizi že več kot leto dni, ob vsem trenutnem delu pa še ni utegnil podoživeti občutkov ob dejstvu, da bo nastopal v eni od največjih opernih hiš na svetu. Najprej se bo začel pripravljati na to po njegovih besedah zelo težko vlogo, za katero potrebuje približno dva meseca študija, šele potem bodo na vrsti pričakovanje, veselje, pa tudi nervoza.
Robavs trenutno poučuje na akademiji za glasbo v Ljubljani in sodeluje pri produkciji slovenskega muzikala Cvetje v jeseni, ki se po razprodanih Križankah zdaj seli v Španske borce, pozneje pa bodo, kot sklepa, verjetno gostovali tudi po različnih slovenskih kulturnih domovih. Vtis po prvih predstavah te za slovenske razmere velike produkcije se mu zdi pozitiven, presenečen je nad odzivom poslušalcev, vloga Janeza pa mu je, kot pravi, glede na lastne življenjske izkušnje pisana na kožo.