Estrada

Znana Slovenka mu je verjela in se...

mv
19. 11. 2013, 20.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

...nategnila. Časi niso ravno primerni za nove investicije, zato se tudi naši glasbeniki vedno težje soočajo s finančnimi zalogaji, ki jih prinesejo novi projekti. Pridobiti sponzorstvo v teh časih je izjemno težko, a se včasih najde tudi tak, ki se ponudi sam, kar prek facebooka. A ni vedno vse tako rožnato, kot je videti.

Urška Krek

Tudi pevka in voditeljica Ksenija Rebeka je bila, ko se je neznanec na facebooku ponudil, da bi sponzoriral njen videospot, sprva zelo skeptična, a po prejetih sporočilih in številnih spodbudah k snemanju videa za zadnji singel je začela verjeti.

Zbrala je ekipo, na dan snemanja, ko bi morala poplačati projekt, pa je sponzor izginil. Po slabem letu dni se ji je širokoustni 'dobrotnik' le oglasil in napisal »Žal mi je za to, kar sem storil. Bova uredila, ko se vrnem iz tujine.« Ksenija Rebeka pa mu je odgovorila le, da mu je že zdavnaj odpustila in da verjame, da za vse obstaja dober razlog. Vmes je že posnela novo pesem Vonj poletja in morja ter videospot zanjo, vodila več deset prireditev in našla tudi novega sponzorja.

Urška Krek

»Dobro se z dobrim poplača. Ves čas sem čutila odgovornost do ljudi, ki so brezplačno sodelovali v zgodbi, danes pa jim končno lahko vrnem v najskromnejši obliki. Imamo odličen izdelek, ki bo vsem v trajen spomin,« je še dodala Ksenija Rebeka, ki se je iz izkušnje ogromno naučila in v prihodnje zagotovo ne bo nasedala praznim obljubam neznancev.