Scénic - to je že skoraj drugo ime za enoprostornike. Renault pa se je odločil za hrabro potezo. Kralja enoprostornikov je namreč prilagodil za bolj terensko vožnjo. Križanec, ki so ga imenovali Scénic Xmod ima nekoliko večjo odmaknjenost od tal, posebne odbijače, zaščitene obrobe pragov in kromirana strešna nosilca. Seveda ga spredaj krasijo LED diode, ki so simbol novih oblikovnih potez pri Renaultu.
Da pa videz ni vse, je jasno tudi francoski znamki. Novi xmod ima posebno osrednjo konzolo z vrtljivim gumbom za uravnavanje novega sistema za nadzor oprijema pogonskih koles extended grip, sicer pa bomo našli tudi joystick za upravljanje multimedijske naprave, na dotik občutljiv zaslon in seveda tudi povezljivo R-Link multimedijsko napravo.
Extended grip? Novi sistem, ki ga je Renault prvič vgradil ravno v scénic xmod, nudi izbor ekspert, cesta in mehka podlaga. V ekspert modusu upravlja sistem tudi zavorni sistem, vozniku pa prepusti nadzor nad navorom motorja. Pri modusu cesta zagotavlja običajno delovanje nadzora nad oprijemom koles, pri modusu mehka podlaga pa optimizira delovanje zavornega sistema in navora motorja glede na oprijem.
Prtljažnik vozila meri 555 litrov, sicer pa najdemo v vozilu dodatnih 71 litrov prostora na odlagalnih mestih
Scénic xmod bo predstavljen čez točno mesec dni, 5. marca, na ženevskem avtosalonu.
Več o scénicu oz. grand scénicu si lahko preberete v februarski številki Auto Bild Slovenija, v članku Vztrajnostni test.