Na policah hrvaških trgovin je v zadnjem času mogoče videti mnoge izdelke, ki merijo na navijaške nogometne strasti. Med artikli, ki jih oglaševalci poskušajo prodati v prenovljenih ovitkih z razpoznavno "šahovnico", so tudi takšni, ki z nogometom nimajo nobene povezave.
Tako so se pojavile rdeče-bele vrečke z "navijaškim kislim zeljem", ki je morda namenjeno za kosilo mačkastim navijačem, ko bodo ob navijaškem brizgancu proslavljali zmage svojih nogometnih ljubljencev.
Lahko pa, da gre samo za uspešno promocijo varaždinskega zelja, ki so ga prijavili v Bruslju za pridobitev oznake izvirnega hrvaškega izdelka. Vsekakor pa je hrvaško navijaško kislo zelje postalo uspešnica na spletnih družbenih omrežjih na Hrvaškem.
V trgovinah prodajajo navijaški brizganec v dvolitrskih plastenkah, enako pivo. Na voljo so tudi navijaška mešanica klobas in mesa za žar, navijaški jogurt, različni navijaški prigrizki, navijaški sladoled, navijaške paštete in celo navijaški detergent za pranje perila.
Časopisi so bralcem podarili navijaške kemične svinčnike, navijaške kape, navijaške zastave za avtomobile in nekatere druge navijaške rekvizite. Glasbeniki pa tekmujejo, kdor bo objavil bolj bojevito navijaško pesem.
Nekatere trgovine, ki prodajajo televizijske sprejemnike, so potrošnikom pripravljene vrniti celoten znesek nakupa, če bodo hrvaški nogometaši drevi premagali gostitelje svetovnega prvenstva v Braziliji.
V evforijo so se vključile tudi nekatere banke, ki ponujajo navijaško varčevanje. Obrestna mera za vezane depozite bo nekoliko višja z vsako zmago hrvaške nogometne reprezentance.
Hrvaški mediji so poročali, da bo vsaka tekma hrvaške nogometne reprezentance v Braziliji prispevala približno 50 milijonov evrov hrvaškemu gospodarstvu. Gre za izračun na podlagi študije, ki so jo pripravili na univerzi v Coventryju v Angliji.