Pred nekaj dnevi je na Dunaju na podzemni liniji U1 zagorela vlakovna kompozicija, ki so jo sestavljali 30 let stari vagoni serije Silberpfeil (Srebrna puščica). Na vso srečo vlak ni bil poln potnikov ampak je šlo za posebno vožnjo, ti vagoni so namreč namenjeni kot nadomestni za primer, če bi zaradi okvar izpadla katera od rednih kompozicij podzemne železnice.
Vseeno brez poškodovanih ni šlo, pri požaru, ki ga je spremljal gost dim, je bilo poškodovanih šest delavcev podzemne železnice, najhuje voznica, ki je bila v času požara v vozniški kabini.
Požar je gasilo 80 gasilcev, ki so morali tudi hitro in varno evakuirati čakajoče potnike na postajah, ki so bile v bližini kraja požara. Poleg tega so imeli veliko težav s prezračevanjem, saj so lahko v prvi fazi gašenja v tunel vstopili le z dihalnimi napravami.
Natančnega vzroka požara, ki je ohromil delovanje linije U1, še ni znan, prav tako bo trajala kar nekaj dni, da bodo popravili poškodovano napeljavo, zato je ta incident dodobra ohromil delovanje celotnega sistema podzemne železnice na Dunaju.
Podzemna železnica na Dunaju ima sicer pet linij, mreža meri 83 kilometrov, od katerih skoraj 42 kilometrov ali dobrih 50 odstotkov poteka pod zemljo. Vsega skupaj imajo 109 postaj. Sedanja mreža je zasnovana na osnovi klasične mestne železnice iz dvajsetih let prejšnjega stoletja, razširitve v podzemno železnico pa so se lotili konec šestdesetih let.