Igričarske konvencije je pred leti močno prizadela pandemija virusa covid-19, najbolj prizadet zaradi tega pa je bil ravno sejem Electronic Entertainment Expo (E3) v Los Angelesu. Najprej so ga leta 2020 popolnoma odpovedali, naslednje leto je bil izveden samo v digitalni obliki, nato pa je odpadel tudi v letih 2022 in 2023. Za prihodnje leto sta organizatorja Entertainment Software Association (ESA) in ReedPop sicer obljubljala velik povratek, a je iz meseca v mesec kazalo slabše.
Prvi resni indic, da iz te moke ne bo kruha, je bil, ko so junija na oddelku za turizem v Los Angelesu sporočili, da tega dogodka v prihodnjih letih pri njih ne bo več, septembra pa se je končalo tudi zavezništvo med ESO in ReedPop, ki je organizator tudi več drugih konvencij. Prejšnji teden pa so v organizaciji ESA končno priznali poraz in sporočili, da so obupali in da je to dokončni konec
nekoč enega najpomembnejših in največjih igričarskih sejmov na svetu.
Razlogi, da se tovrstni sejmi ne izplačajo več na tak tradicionalen način, je lepo povzel šef Ese Stanley Pierre-Louis za ameriški Washington Post. Povedal je, da je igričarska industrija samodejno našla načine, ki so alternativni velikemu in predvsem dragemu dogodku v živo, ki je bil pretežno usmerjen k profesionalnim obiskovalcem. Večja podjetja, kot na primer Nintendo, Sony in Microsoft, imajo že nekaj let svoje lastne prireditve, v zadnjih letih pa vse mogoče predstavitve uprizarjajo tudi manjši založniki. Podjetja so dognala, da lahko s sebi prilagojenimi dogodki in drugimi spletnimi mehanizmi uspešneje in bolje nagovorijo svoje stranke.
Očitno bo sejem E3, ki je nastal davnega leta 1995 in je bil mnogo let ključni igričarski sejem na svetu, pristal za večno na smetišču zgodovine, a vsekakor ga bomo ohranili v lepem spominu.