"Ostali smo, ker ni bilo letala. Ob 1 uri zjutraj smo prišli na letališče, ko nam je predstavnik Etija povedal, naj gremo spat, da leta ne bo. Potem so nam rekli, da gremo ob 17. uri. Nato so nas ob 16. uri na brzino strpali in odpeljali na letališče, počekirali, ko bi se morali vkrcati, pa so nam spet rekli, da ni leta," je za Novice Svet24 povedala Štefka.
Iz letališča so jih tako rekoč pregnali
"Predstavniki agencije se niso odzivali, letališko osebje pa je bilo še bolj arogantno. Zmerjali so nas, ker nismo hoteli nazaj v hotel in nam grozili s policijo, na koncu pa so nas postavili v vrsto in skoraj pregnali, tekli so za nami. Sedaj smo v hotelu, kjer se je predstavnik Etija znašal nad nami, češ, da je to strošek za njih, da morajo oni zdaj dodatno plačati hotel..." pojasnjuje naša sogovornica. "Vsi smo utrujeni, znervirani, vsi smo v zamudah v službi. Med nami so tudi otroci, pa starejši ljudje. Po zadnjih informacijah predstavnika Etija po nas pride letalo iz Ljubljane, na Brniku naj bi bili v torek ob 5. uri zjutraj," še pravi Štefka.
Že viden scenarij
Za pojasnila o dogajanju smo se obrnili tudi na turistično agencijo ETI potovanja. So pa pri taisti agenciji že pred štirinajstimi dnevi poskrbeli za razburjenje dopustnikov, saj se je isti scenarij odvijal za približno 180 ljudi, ki so v Ljubljano iz Hurgade prišlo dva dni kasneje kot je bilo predvideno. Približno 150 potnikov pa je imelo v istem času dva dni krajši dopust, saj so v priljubljeno egiptovsko letovišče iz Brnika poleteli dva dni kasneje, kot je bilo predvideno. V agenciji so v obeh primerih pojasnili, da so za zamude krivi "nepredvideni tehnični razlogi".
Kaj torej pravijo glede zadnjega zapleta? Njihov odgovor objavljamo v celoti: "Ko se odpravimo na potovanje z letalom, si običajno predstavljamo gladko in brezskrbno potovanje od točke A do točke B. Vendar pa se v svetu letalskega prometa včasih zgodi nepričakovano, kar lahko privede do zamud in odpovedi letov. Pred kratkim smo bili priča takšnemu dogodku s strani ene izmed letalskih družb, ki nas je postavil pred izziv, kako se spopasti z nepredvidljivimi situacijami."
"S strani letalske družbe smo bili kratkoročno pred odhodom potnikov obveščeni, da let ne bo mogel štartati kot planirano in da so v intenzivnem iskanju nadomestnega leta. Ker je postopek urejanja transferjev potnikov do letališč dolgotrajen, so se transferji pričeli, preden smo bili obveščeni o zamudi leta. Na žalost se let ni mogel izvesti, kar je povzročilo razočaranje med potniki. Kljub temu pa je letalska družba poskrbela za potnike in jim zagotovila brezplačno namestitev v hotelih z all inclusive storitvijo."
Zamude in odpovedi so neizogiben del vsakdana v letalskem prometu
"Zamude in odpovedi letov so, na žalost, neizogiben del vsakdana v letalskem prometu. V takšnih trenutkih je razumljivo, da se potniki znajdejo pod stresom in razočaranjem, saj so pričakovali nemoteno potovanje. Vendar pa je pomembno, da se zavedamo, da je varnost potnikov vedno na prvem mestu. Let bo izveden le, ko bo zagotovljena njegova brezhibna izvedba. Medtem ko smo se srečali s to nepredvidljivo situacijo, smo bili v nenehnem stiku z letalsko družbo, ki je odgovorna za let, in ta nas je redno obveščala glede možnosti novih odhodov. Tako smo lahko potnike obveščali o novi časovnici, ko je bila na voljo."
"Na koncu se želimo zahvaliti vsem potnikom za njihovo razumevanje in potrpežljivost v tej izredni situaciji. Skupaj z letalsko družbo bomo naredili vse, da se naši potniki varno vrnejo nazaj v Slovenijo. V takšnih trenutkih je solidarnost in sodelovanje med potniki in letalskimi družbami ključno, saj nam omogoča, da se uspešno spopademo z izzivi, ki jih prinaša letalski promet."