Odpoved velikega števila letov zaradi koronske krize je vzrok, da je Lufthansa v letošnjem drugem četrtletju ustvarila 1,5 milijarde evrov izgube, so danes v Frankfurtu sporočili iz koncerna. V enakem obdobju lani je beležila 226 milijonov evrov dobička.
Izguba iz poslovanja je še višja in znaša 1,7 milijarde evrov. Da pa niso rezultati še slabši, se lahko Lufthansa zahvali svoji hčerinski družbi za prevoz tovora Lufthansa Cargo, ki je na račun velike rasti povpraševanja ustvarila približno 300 milijonov evrov dobička.
Ker pogajanja o varčevalnih ukrepih s sindikati nikakor ne napredujejo, v prevozniku zdaj grozijo z odpuščanji. Vodstvo je danes zaposlene pripravilo na možnost odpovedi pogodb o delovnem razmerju, ki se v dosedanjih pogajanjih s sindikati ni omenjala.
Predsednik upravnega odbora Carsten Spohr vrnitve obsega letalskega prometa na ravni pred epidemijo covida-19 ne pričakuje pred letom 2024, kar je leto dni pozneje od dosedanjih ocen. Predvsem na poletih na dolge proge ni pričakovati hitrega okrevanja povpraševanja, je dejal.
Koncern namerava zato do leta 2023 zmanjšati stroške za 15 odstotkov, zmanjšati floto za najmanj 100 letal ter ukiniti 22.000 delovnih mest za polni delovni čas, od tega približno 11.000 v Nemčiji.
Do konca junija je Lufthansa število zaposlenih v primerjavi z lanskim letom že zmanjšala za blizu 8300 na 129.400, vendar večinoma v tujini.
Že v prvem četrtletju je Lufthansa ustvarila izgubo iz poslovanja v višini 1,2 milijarde evrov, pa čeprav so posledice pandemije na letalski trg udarile šele marca. Medtem so družbo umaknili iz izračuna indeksa DAX na borzi v Frankfurtu, prejela pa je več kot 11 milijard evrov državne pomoči od svojih domačih držav Nemčije, Avstrije, Švice in Belgije. Večji del od okoli 760 letal ima še vedno prizemljen.