Da gre najbrž za razliko v ceni med poletno sezono in zunaj nje, ugibajo na portalu Zadarski.hr, ki jim je spodnjo fotografijo poslala bralka. A to vseeno ne upravičuje dejstva, da se cene na računu razlikujejo od cen na ceniku.
Čeprav so gostje v enem od bolj znanih lokalov v Zadru zapitek »preplačali« zgolj za nekaj kun, so bili nad to lopovščino vseeno osupli. Ekspreso je denimo stal 10 kun (1,35 evra), medtem ko je bila na ceniku zapisana cena 9 kun (1,2 evra). Cenik je lagal tudi v primeru nescafeja, ki ga je sam vrednotil na 15 kun (2 evra), natakar pa je zanj zahteval 18 kun (2,4 evra). V podobni situaciji se je znašla mineralna voda z limono, ki je glede na cenik vredna 18 kun (2,4 evra), na računu pa je bil zapisan znesek 20 kun (2,7 evra).
»Zakaj nas goljufate? Zakaj nam za pijačo zaračunate več, kot pa ta dejansko stane,« se je vprašala nejevoljna bralka portala. Razliko seveda nekdo pospravi v žep.
Fotografijo računa si lahko ogledate na spodnji povezavi.