Dan pred nesrečo 29. oktobra je imelo letalo indonezijske letalske družbe Lion Air težave z inštrumenti v pilotski kabini, zdaj pa je znano, zakaj je strmoglavilo.
Boeing-737 MAX 8 velja za enega od najnovejših in najbolj naprednih komercialnih potniških letal na svetu.
Zgodilo se je že prej
Kot je zapisano v predhodnem poročilu indonezijskega Nacionalnega odbora za varnost v letalskem prometu (KNKT), je prišlo do okvare senzorjev, ki med letom merijo vpadni kot, torej kako je v zraku pozicioniran nos letala. Ti so v roku 10 minut nos letala na letu 610 avtomatsko navzdol potisnili kar 24-krat. Pilot je moral vsakič, ko se je to zgodilo, nos ročno poravnati. Nekaj podobnega se je letalu zgodilo tudi na predhodnem letu, le da je takrat posadka prej izklopila sistem.
Uradniki so zato zaključili, da letalo ni bilo primerno za letenje.
Predhodno poročilo temelji na podatkih, ki so jih preiskovalci pridobili iz snemalnika na krovu letala. Ker še vedno niso našli tistega iz kabine, potankosti strmoglavljenja ostajajo skrivnost, so poudarili.