Sedaj pokojni inženir Riccardo Morandi, po katerem je viadukt tudi poimenovan, je že leta 1979 opozoril na posebne pogoje v katerih stoji danes nesrečni viadukt v Genovi. Le 12 let po izgradnji je namreč ugotovil, da ga vse prehitro razjedata umazan zrak in vpliv morja. V takratnem poročilu je zapisal, da morski zrak in onesnaženje iz bližnje jeklarne vplivata na "kemično odpornost betona."

Zanimivosti
Leta 2005 je Rotary klub Ljubljana svojemu mestu podaril ikonično uro
Za pismo se je odločil, ker je opazil "nenavadno agresivnost" korozije, ki je sicer ni videti na podobnih strukturah v drugih okoljih. "Prej ali slej, morda že v nekaj letih, bo nujno potrebno odstraniti vse sledi rje na izpostavljenih mestih in zapolniti luknje," je po poročanju nacionalne televizije RAI zapisal Morandi. Za zapolnitev lukenj je predlagal epoksi smolo "z visoko kemično odpornostjo".
Avtocestni viadukt v Genovi se je sesul 14. avgusta, med močno nevihto. V sesutju je umrlo 43 ljudi.