V letu 2016 je sektor e-športov zrasel za kar 41,3 odstotke. Konec tega leta bodo donosi v tej panogi, po projekcijah dosegli malce manj kot 700 milijonov ameriških dolarjev. Do leta 2020 se bo ta številka več kot podvojila. Spletni športi bodo torej do konca desetletja postali milijardna industrija, trdijo analize družbe Newzoo. Največji delež donosov sicer ostaja v Severni Ameriki.
Industrija prav tako postaja vedno bolj popularna. Število gledalcev teh spletnih šortov bi se naj do konca desetletja povečalo na 385 milijonov ljudi.
E-športi so sicer najbolj priljubljeni med mlajšimi generacijami, saj nudijo nekakšno mešanico med igranjem iger in spremljanjem športnih tekem. To so pripoznali tudi nekateri TV ponudniki, ki so začeli ustanavljati TV postaje z izključno igračarsko vsebino.
Na trg e-športa vedno bolj vstopajo tudi znane blagovne znamke, kot so Bud Light, Red Bull, Axe in Adiddas.
Poleg omenjenih številk pa se ogromno denarja obrne še v ločeni, a vseeno intimno povezani panogi – stavah. Lansko leto je znana stavnica Las Vegas sports books odprla stave tudi za e-športe. Vplačanih je bilo za več ko 5 milijard dolarjev stav.