Umetna inteligenca je v zadnjih letih rapidno napredovala. Nič nenavadnega ni, da nas roboti premagujejo v igrah. Do sedaj so se izkazali za bolj učinkovito od ljudi v tistih igrah, ki imajo jasna pravila, četudi so ta zelo kompleksna. Ljudi pa jim še ni uspelo premagati v igrah, ki vključujejo subjektivne človeške vložke.
Toda vse kaže, da se je spremenilo tudi to. Sistem umetne inteligence je namreč uspel razvozlati blefiranje pri pokru. Libratus – program, ki ga je ustvaril doktorski študent iz Univerze Carnegie Mellon v ameriški Pensilvaniji, je na turnirju uspel po 120.000 rundah premagati štiri človeške nasprotnike, vse dobro zverzirane v Texas hold 'em različici pokra.
Program naj bi deloval s pomočjo algoritmov, ki igro analizirajo in proizvedejo lastno strategijo, prilagojeno konkretni situaciji in konkretnim okoliščinam. Računalnik, na katerem je deloval Libratus je tako preračunaval možnosti 24 ur na dan, tako med tekmo kot ponoči, ko so človeški igralci spali ali pa se zabavali.
Libratus se od ostalih poker-robotov razlikuje po tem, da ne skuša analizirati nasprotnika in izkoristiti njegovih napak v eni rundi, ampak analizira vse igralce skozi celotno igro ter na podlagi teh podatkov ustvari svojo strategijo igranja.
Preboj umetne inteligence, da lahko razume igre z nepoppolnimi in zavajajočimi informacijami, ima lahko sicer ogromne implikacije tudi za druga znanstvena področja. V biologiji bi lahko bila takšna vrsta umetne inteligence uporabljena denimo za boj proti hitro spreminjajočim se virusom.