Nemški diskontni trgovec Lidl ubira v Švici nove poti: njegovi kupci bodo po novem prejeli račun za kupljeno blago le še na zahtevo. To bo prispevalo k ohranjanju okolja in trgovcu prihranilo kar nekaj denarja.
Od konca januarja bodo kupce v vseh 109 Lidlovih trgovinah v Švici vprašali, ali želijo, da jim natisnejo račun za kupljeno blago. Pri trgovcu pričakujejo, da se bodo števili temu odpovedali, s tem pa bodo prihranili približno 30 ton papirja letno.
Novost so že preizkusili v nekaterih trgovinah in odzivi kupcev so bili pozitivni, so pred nekaj dnevi sporočili iz družbe Lidl Schweiz. Veliko kupcev že danes ne vzame računa, ali pa ga izgubi še med potjo do avtomobila. Zato se bo z novimi pravili privarčevalo veliko denarja in se izognilo odvečnim odpadkom, so dodali.
Ukrep pa ne bo dobrodošel le za okolje, pač pa tudi za podjetje. Ocenjujejo namreč, da bodo vsako leto privarčevali približno 96.000 rolic blagajniškega papirja.