Boeing 777 letalske družbe Malaysia Airlines na poti iz Kuala Lumpurja v Peking je izginil z 239 ljudmi na krovu, po več kot dveh letih pa ga še niso našli.
Intenzivno iskanje v vodah južnega Indijskega oceana še ni razkrilo kraja strmoglavljenja. Kritiki so se zato začeli spraševati, ali iskanje sploh poteka na pravem območju, sploh če je letalo v času strmoglavljenja nekdo pilotiral.
Letalski proizvajalec Boeing je sicer z obsežnimi testi ugotovil, da je letalo na letu MH370, potem ko je ostalo brez goriva in je motorje zajel ogenj, izgubilo hitrost. To je povzročilo izgubo vzgona, nos letala se je spustil in letalo je strmo padlo proti oceanu. Ko je pridobilo na hitrosti, se je spet nekoliko dvignilo, nato pa se je ta cikel ponavljal, dokler ni letalo treščilo v vodo. Padalo naj bi s hitrostjo od 12.000 do 20.000 čevljev (3,7 do 6,1 kilometra) na minuto.
Strm padec sedaj potrjuje nova analiza avstralskega obrambnega ministrstva, ki vključuje signale, avtomatično poslane med letalom in satelitom. Vodja avstralske agencije za varnost v prometu Greg Hood je poudaril, da ta analiza potrjuje prepričanje, da je boeing najverjetneje strmoglavil na območju, ki ga preiskujejo sedaj.
Avstralsko poročilo dodaja še, da bi lahko bil za strmoglavljenje kriv tudi pilot. Vendar pa kritiki strategije iskanja napačno sklepajo, da to pomeni, da iskanje poteka na napačnem kraju. Pilot v času strmoglavljenja letala jeklene ptice ne bi mogel nadzorovati, je dejal Hood.