Glavni izvršni direktor Verizona Lowell McAdam je pojasnil, da bodo Yahoo integrirali v nedavno prevzeto enoto AOL ter s tem ustvarili "top globalno mobilno medijsko podjetje".
Prevzem, ki naj bi ga zaključili v začetku leta 2017, ne bo vključeval Yahoojevih finančnih sredstev, določenih patentov, deleža v kitajski Alibabi in deleža v Yahoo Japan. Bodo pa pod okrilje Verizona prišle priljubljene storitve, kot sta Yahoo News in spletna pošta, ki jih po vsem svetu uporablja več milijard ljudi.
Yahoo bo po prodaji ostal ločeno investicijsko podjetje, bo pa spremenil svoje ime.
Nekoč vodilno med internetnimi podjetji
"Yahoo je podjetje, ki je spremenilo svet in bo to še naprej počelo v kombinaciji z Verizonom in AOL," je sporočila glavna izvršna direktorica Yahooja Marissa Mayer. Nekoč vodilno med internetnimi podjetji v zadnjem obdobju le stežka drži korak z rivali, kot sta Google in Facebook.
Yahoo je bil ustanovljen leta 1994 pod imenom Jerry and David's Guide to the World Wide Web, njegove delnice pa so bile na borzo prvič uvrščene leta 1996. Šle so za med - v enem dnevu jim je cena zrasla za 270 odstotkov.
Mayerjeva je izpostavila tudi velike sinergije z Verizonom, ki želi do leta 2020 doseči globalno občinstvo dveh milijard ljudi. "Yahoojevi produkti in znamka bodo osrednja točka pri doseganju tega cilja," je dejala.
"Samo zamislite si distribucijske izzive, ki jih bomo rešili, obseg, ki ga bomo dosegli, produkte, ki jih bomo zgradili, in oglaševalce, ki jih bomo dosegli... vse to je izredno privlačno," je še poudarila prva dama Yahooja.
Mayerjeva je na čelo družbe sedla leta 2012 in naj bi obudila podjetje, ki je bilo na samem vrhuncu vredno več kot 100 milijard dolarjev. Ob koncu borznega trgovanja v petek je bila njegova vrednost pri 37 milijardah dolarjev, več kot 40 milijard dolarjev pa naj bi bila vredna še njegova deleža v Alibabi in Yahoo Japan.
Yahoo je še vedno spletni velikan, vendar za rivali zaostaja v sposobnosti "unovčevanja" svojih strank skozi oglaševanje, ki je povezano s spletnimi iskanji in drugimi aktivnostmi uporabnikov. Raziskovalno podjetje eMarketer ocenjuje, da bo Yahoojev delež digitalnega oglaševalskega trga letos upadel na okoli 1,5 odstotka, medtem ko si Google odreže okoli 30 odstotkov, Facebook pa okoli 12 odstotkov kolača.