Poravnava po zgledu iz ZDA, kjer bo Volkswagen za popravo posledic škandala z goljufijami na testih izpušnih sistemov avtomobilov z dizelskimi motorji plačal več kot 15 milijard dolarjev, bi bila v Evropi za nemškega avtomobilskega velikana prevelik zalogaj, je dejal prvi mož Volkswagna Matthias Müller. Pretekli teden sklenjena poravnava v ZDA med drugim predvideva, da bo vsak lastnik avtomobila, odvisno od letnika, dobil od 5100 do 10.000 dolarjev odškodnine.
Vrtoglave številke škandala: po svetu je bilo s sporno tehnologijo opremljenih okoli 111 milijonov vozil, samo v Nemčiji 2,4 milijona.
Volkswagen bo vsak avtomobil vzel nazaj v predelavo motorja ali pa ga bo odkupil po ceni pred izbruhom škandala. Povprečna cena teh vozil je do maja letos padla za 19 odstotkov na 10.674 dolarjev. Poravnava sicer pokriva 475.000 dizelskih avtomobilov z dvolitrskim motorjem. Volkswagen je že lani po izbruhu škandala za odpravo posledic uporabe sporne programske opreme za goljufanje pri testih izpušnih plinov rezerviral 16,2 milijarde evrov in tako lansko leto končal s skoraj 1,6 milijarde evrov izgube. Kljub temu je Volkswagen po Müllerjevih besedah še vedno finančno trdno podjetje. Toda vsaka podobna poravnava v Evropi bi že samo v Nemčiji, kjer so dizli znamke Volkswagen in drugih iz nabora koncerna veliko bolj razširjeni, dobila izjemne razsežnosti.