Včeraj je cena delnice Fiat Chrysler (FCA) padla za 5 odstotnih točk, a so se do konca dne izgube nekoliko zmanjšale.
V nedeljo je nemški časnik Bild am Sonntag objavil vest, da je nemški prometni regulator KBA po škandalu z Volkswagnovimi goljufijami pri testih emisije škodljivih plinov, testiral vrsto vozil različnih proizvajalcev in v nekaterih modelih Fiata našel programsko opremo, ki izklaplja tehnični nadzor izpustov po 22 minuti, to je dve minuti po prenehanju standardnih testov.
KBA je o svojih odkritjih obvestil tako evropsko komisijo kot italijanskega regulatorja. Po navedbah virov iz nemškega prometnega ministrstva, pa bi v najslabšem možnem scenariju lahko celo prepovedali prodajo Fiatovih vozil v Nemčiji, če bodo nadaljevali z neupoštevanjem pravil o emisijah, piše Bild.
Predstavnik FCA je v ponedeljek zatrdil, da so vsa njihova skladna z veljavnimi predpisi o emisijah.
Čeprav je to hud udarec za italijanskega proizvajalca avtomobilov, analitiki vendarle menijo, da ne bo prišlo do najslabšega možnega razpleta.
Ne glede na končni izidi odkritij, pa, tako menijo analitiki švicarske banke UBS, ni prav verjetno, da bi Fiat Chryslerju popolnoma prepovedali prodajo avtomobilov v Nemčiji. Nenazdanje tudi glede na to, da je Volkswagnu še naprej dovoljena prodaja avtomobilov, tudi po tem, ko so dokazali, proizvajalec pa je tudi priznal, da so goljufali pri testih izpustov škodljivih plinov.