"Če bo šlo vse po načrtih, bodo do poletja zadeve sprejete. Naša ambicija je, da se to zgodi do 1. junija," je danes ob robu novinarske konference, namenjene predstavitvi projektov iz pretekle finančne perspektive dejal Gašperšič.
Nacionalni program izgradnje infrastrukture, ki ga infrastrukturno ministrstvo pripravlja na podlagi strategije razvoja prometa, bo po Gašperšičevih pojasnilih opredeljeval projekte, ki jih bodo izvajali v prihodnjem šestletnem obdobju, pri čemer se bo to obdobje drsno premikalo do konca obdobja iz strategije, torej do leta 2030.
Iz tega programa bo razvidno, tako Gašperšič, kolikšen bo potreben obseg sredstev za investicije v infrastrukturo in koliko bo treba zbrati iz dodatne namenske postavke, torej iz infrastrukturnega oz. bencinskega centa.
Minister zdaj o konkretnih številkah še ne želi govoriti, zagotovo pa ne bodo presegli že večkrat omenjenih številk v zvezi z bencinskim centom - v prvem letu tri cente na liter goriva, v drugem letu šest centov, od tretjega leta dalje pa devet centov.
Na ministrstvu za infrastrukturo bodo medtem po Gašperšičevih besedah nasprotovali sprostitvi cen goriva. "Po ocenah in analizah, ki smo jih dobili, bi sprostitev cen goriva namreč povzročila podoben učinek, kot ga načrtujemo z uvedbo infrastrukturnega prispevka, pri čemer bi denar šel v žepe trgovcev. Računamo, da je bolj smotrno, da se uvede prispevek, ki bo namenjen za investicije v infrastrukturo, kot da uvedemo sprostitev cen goriv," je dejal minister.