Odločitev za ta zgodovinski korak sta septembra v dvorcu Playboy Mansion sprejela urednik revije in njen "oče" Hugh Hefner, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Kot je za revijo New York Times sedaj pojasnil izvršni direktor Playboya Scott Flanders, so ugotovili, da so fotografije golih teles v času interneta preprosto "passe".
Dandanes so ljudje le en klik stran od zastonj pornografije v vseh mogočih oblikah in na tem razpotju je objavljanje golih fotografij v reviji postalo zastarelo, je še nadaljeval.
Kot dodaja AFP, gre vsekakor za izredno potezo revije, ki je pred desetletji prav s svojimi fotografijami žensk "au naturel" razbijala tabuje. A prodaja Playboya že desetletja upada, s 5,6 milijona izvodov leta 1975 je padla na okoli 800.000.
Zaradi pritiskov Facebooka, Twitterja in Instagrama je Playboy v preteklosti sicer že prilagodil nekatere svoje vsebine, a tako velikega koraka doslej še ni naredil.
Kot je pojasnil Flanders, je zdaj odločilno vprašanje, s katerim so soočeni to: "Če odstraniš goloto, kaj sploh še ostane?"