Svet

Prekomerna uporaba slaba za uspeh v šoli

SA/STA
27. 8. 2014, 18.03
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Štirinajst- in petnajstletniki, ki na svojih mobilnih napravah preživijo več kot štiri ure na dan, v šoli v povprečju dosegajo za 14 odstotnih točk slabše rezultate kot tisti, ki na telefonih preživijo le pol ure, ugotavlja raziskava, ki so jo izvedli pod okriljem japonskega ministrstva za izobraževanje.

Profimedia

Razlika je največja pri matematiki, kjer so rezultati slabši za kar 18 odstotnih točk. Otrok, ki za mobilne naprave porabijo več kot štiri ure na dan, je na Japonskem več kot deset odstotkov, približno polovica pa malim zaslonom nameni vsaj uro na dan. Mobilne naprave ima več kot tri četrtine otrok v tej starostni skupini.

Zanimivosti

možgani, glava
Psihološki pojav

Znanstveniki spreminjajo navade v možganih

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu

pitje čaja
Zeliščni napitek

Za svežo in sijočo polt si vsak dan privoščite skodelico čaja