Direktor Chonghaejin Marine Kim Han Sik je na zatožno klop s štirimi soobtoženci sedel v mestu Gwangju na jugu države. Vse obtožbe proti njim se nanašajo na očitke, da je bil trajekt, ki je potonil 16. aprila, redno in nevarno preobremenjen s tovorom, da bi tako od posamezne poti iztržili največji možen dobiček.
Po besedah Kimovega odvetnika se njegov klient počuti "globoko odgovoren", zavrača pa, bi bil osebno kriv za tragedijo. Odvetnik še enega od obtoženih namerava tudi spodbijati trditev tožilstva, da je bila preobremenitev neposreden vzrok za nesrečo.
V aprilski tragediji je umrlo najmanj 292 ljudi. 12 ljudi še vedno pogrešajo in potapljaške ekipe se trudijo najti njihova trupla. Velika večina žrtev je dijakov, ki so bili na izletu na otok Jeju. Od 476 potnikov jih je bilo namreč kar 325 dijakov srednje šole Dawon iz mesta Ansan.
Ta je sprožila val zgražanja javnosti in vrstijo se pozivi k strogi kazni za odgovorne, tudi posadko. Ločeno sojenje proti kapitanu in še 14 članom posadke, ki naj ne bi ustrezno pomagali potnikom, se je začelo minuli teden.
Še vedno pa oblastem kljub obsežni akciji ni uspelo najti 72-letnega Yoo Byung Euna, voditelja družine, ki ima prek zapletene mreže krovnih družb v lasti Chonghaejin Marine. Grozijo mu obtožbe davčne utaje, poneverbe in poklicne malomarnosti. Yoo in njegov sin, za katerim je razpisana velika nagrada, se že več tednov uspešno skrivata pred roko pravice.
V povezavi z nesrečo so s položaja te dni suspendirali ravnatelja te srednje šole. Podrobnosti o disciplinskem ukrepu niso znane. Podravnatelj šole, ki se je s trajekta uspel rešiti, je tri dni po nesreči napravil samomor.