GM je v prvih treh mesecih letošnjega leta zaslužil 125 milijonov dolarjev dobička oziroma šest centov na delnico. Odpoklic ga je stal skupaj 1,3 milijarde dolarjev, nekaj dodatnih stroškov pa je bilo tudi s prestrukturiranjem v Evropi in neugodnimi valutnimi tečaji. Brez enkratnih stroškov bi GM zaslužil 29 centov dobička na delnico, analitiki so pričakovali le okrog tri cente zato se je delnica GM po objavi rezultatov pred današnjim odprtjem borznega trgovanja podražila za 3,7 odstotka na 35,66 dolarja. Prihodki so od lani napredovali za 1,3 odstotka na 37,4 milijarde dolarjev. Svetovna prodaja je narasla za 2,3 odstotka na 2,42 milijona avtomobilov. Najbolje je šlo na Kitajskem (13 odstotkov rasti), najslabše pa v Južni Ameriki (deset odstotkov nazadovanja). V Evropi je prodaja narasla za manj kot odstotek, v severni Ameriki, ki je za podjetje največji trg, pa nazadovala za dva odstotka. Na trgu severne Amerike je GM zaslužil 600 milijonov dolarjev dobička, brez odpoklica pa bi zaslužil 1,9 milijarde oziroma 500 milijonov dolarjev več kot lani.
Največ težav z avtomobili s pokvarjenim sistemom za vžig
Največ težav je bilo s starejšimi modeli manjših avtomobilov, ki so imeli pokvarjen sistem za vžig. Avtomobili so se nenadoma med vožnjo ugašali in prihajalo je do nesreč, ki so zahtevale najmanj 13 življenj. GM pričakuje, da bodo vsa vozila popravljena do oktobra. Letošnje leto bi moralo biti za GM sanjsko, saj se je podjetje lani znebilo državnega lastništva in je januarja napovedalo prvo izplačevanje dividend po šestih letih. Veliko pozitivnega zanimanja je vzbudilo tudi imenovanje prve ženske v zgodovini na čelo podjetja (Mary Barra).