Računalniški sodelavec se je lahko do kopice podatkov dokopal zahvaljujoč dostopu, ki ga ima KCB do baz podatkov treh velikih južnokorejskih podjetij za izdajanje in upravljanje s kreditnimi karticami. Podatke, ki vključujejo tudi imena in številke socialnega zavarovanja, je ukradel tako, da jih je skopiral na USB ključ. Pristojne oblasti sedaj preučujejo varnostne ukrepe v podjetjih, ki so bile tarče kraje - KB Kookmin Card, Lotte Card in NH Nonghyup Card -, da bi v prihodnje zagotovili varnost podatkov. Ustanovili so tudi posebno ekipo, ki raziskuje učinke kraje.
Javno opravičilo
Vodje vseh treh podjetij so se za incident javno opravičili, nacionalni finančni regulator (FSC) pa je sporočil, da bodo podjetja krila morebitne finančne izgube zaradi kraje. Podatke naj bi sicer zlahka ukradli, ker niso bili šifrirani, podjetja pa niso vedela, da so jih ukradli, dokler jih niso o tem obvestili preiskovalci.
Gre za zadnji primer kraje podatkov potrošnikov v Južni Koreji. Nazadnje sta leta 2012 hekerja prišla do podatkov 8,7 milijonov uporabnikov storitev podjetja KT Mobile.