Preiskavo so uvedli po poročilih, da avtobus ni bil ustrezen za vožnjo, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Preiskavo so uvedli po poročilih, da avtobus ni bil ustrezen za vožnjo, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Na zelo prometni avtocesti med Neapljem in Barijem pri kraju Avellino na jugu Italije se je 28. julija zvečer avtobus z veliko hitrostjo zaletel v kolono stoječih avtomobilov, nato pa prebil betonsko ograjo in zgrmel 30 metrov globoko.
V tej, eni najhujših avtobusnih nesreč v zgodovini Evrope je od 48 potnikov avtobusa preživelo le deset, vsi s hudimi poškodbami. V drugih vozilih je bilo ranjenih devet ljudi. Vzrok nesreče še ni znan.
Na avtobusu so bili potniki, ki so se vračali z romanja v Pietrelcinu v deželi Kampanja. Med seboj so bili prijateljsko povezani.
Gennaro Lametta, vodja podjetja, ki je lastnik avtobusa, sicer brat v nesreči umrlega šoferja, je eden od treh ljudi, ki jih preiskujejo, so poročali italijanski mediji. Preiskujejo še dve osebi, ki delata za avtocestno podjetje Autostrade. O njunih imenih ne poročajo.
Tožilec Rosario Cantelmo v mestu Avellino na jugu Italije blizu kraja nesreče preiskuje tako stanje avtobusa kot tudi iz ZDA uvoženih betonskih ograj, ki jih je avtobus prebil in nato zgrmel v globino. Nesreča se je zgodila na kraju, kjer je bilo že več prometnih nesreč, tako da preiskovalci ugotavljajo tudi, ali je bila ograja dovolj visoka.
Avtobus, narejen leta 1995, je imel prevoženih že več kot 800.000 kilometrov, po nekaterih poročilih pa naj bi pred nesrečo odpadli deli menjalnika, ki so morda poškodovali hidravlične cevi zavor, so poročali italijanski mediji.
V Italiji so se žrtev spomnili v torek z dnevom žalovanja, medtem ko so svojci žrtve nesreče pokopali blizu Neaplja.
Ponesrečeni avtobus ni bil primeren za vožnjo?
Italijanski tožilci zaradi suma nenaklepnega uboja preiskujejo lastnika avtobusa, ki je pred dnevi strmoglavil z mosta na jugu Italije, pri tem pa je umrlo 38 ljudi.