Svet

Za všečke na Facebooku porabil več kot 600.000 dolarjev

STA / J.P.
5. 7. 2013, 08.11
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Ameriški State Department je v dveh letih zapravil več kot 600.000 dolarjev za kupovanje oziroma povečevanje števila všečkov na spletnem družbenem omrežju Facebook.

Wikipedia

In to kljub strogim varčevalnim ukrepom.

Kot je pokazal notranji nadzor, so za dve oglaševalski kampanji med letoma 2011 in 2012 porabili kar 630.000 dolarjev, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Kampanji naj bi pripomogli k večji prepoznavnosti State Departmenta v tujini, vendar pa se je izkazalo, da je od 2,5 milijona všečkov na Facebooku le dva odstotka uporabnikov dejansko kliknilo na objavljene vsebine.

Estrada

Zanimivosti

neprepoznavni_1
Preprost program

Postanite neprepoznavni v samo nekaj tednih

možgani, glava
Psihološki pojav

Znanstveniki spreminjajo navade v možganih

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu