Uradniki in preiskovalci so ponovili, da je najbolj izčrpna preiskava v zgodovini NTSB ugotovila, da so eksplozijo letala povzročili pregreti hlapi v skoraj praznem tanku za gorivo. Iskro naj bi povzročila poškodovana žica iz sistema za merjenje količine goriva v tanku.
Nekdanji glavni preiskovalec za ogenj in eksploziv Joseph Kolly, ki je danes direktor za raziskave in inženiring pri NTSB, je dejal, da je povsem prepričan, da je bil kriv tank za gorivo. "Šli smo do konca in še dlje pri preiskavi različnih možnih vzrokov," je dejal. Med drugim so poskusno izstrelili raketo in v drugem boeingu 747 ponovili pregretje tanka.
Številni nekdanji preiskovalci, ki nastopajo v novem dokumentarnem filmu o nesreči, v kateri je umrlo 230 ljudi, so junija zahtevali ponovno odprtje uradne preiskave, ker obstajajo dokazi, da je letalo sklatila raketa. Teorije o raketi kot vzroku nesreče so se vrstile že od samega začetka, saj je več kot 200 prič videlo žarek svetlobe, ki se je dvignil iz Atlantika proti letalu.
Preiskava NTSB je trajala kar štiri leta in je potrdila teorijo o eksploziji v tanku za gorivo. Med dvomljivci v uradno razlago so nekdanji preiskovalec ameriškega pilotskega združenja Jim Speer, nekdanji preiskovalec NTSB Hank Hughes, nekdanji preiskovalec TWA Bob Young in drugi.
V prošnji za ponovno odprtje preiskave pravijo, da imajo nove dokaze, med drugim radarske posnetke, ki so jih prepričali, da je šlo za raketni izstrelek, čeprav ne vedo, kdo bi ga izstrelil proti letalu. O nesreči in okoliščinah bo 17. julija prikazan dokumentarni film, ki dviga veliko prahu.
Strmoglavljenje leta TWA 800 je bila nesreča
Ameriški nacionalni odbor za varnost v transportu (NTSB) je v torek v Washingtonu pripravil novinarsko konferenco, na kateri so nekdanji in sedanji državni uradniki ter preiskovalci zavrnili obtožbe o skrivanju resničnih vzrokov za strmoglavljenje boeinga 747 družbe TWA 17. julija 1996 nad Long Islandom pri New Yorku.