Vendar pa bodo o tem odločali regulatorji in letalske družbe. Dreamlinerje so prizemljili zaradi dveh incidentov povezanih z litij-ionskimi akumulatorji, ki so se pregreli, zaradi česar je na enem od letal v Bostonu izbruhnil požar, drugo pa je morali prisilno pristati na Japonskem. Boeing je po svetu dotlej dostavil okoli 50 teh letal, ki so že dva meseca na tleh. Boeing ima zaradi tega na teden okoli 50 milijonov dolarjev izgube.
Boeing lahko dreamlinerje še naprej proizvaja, vendar jih ne sme dostavljati letalskim družbam, ki jih trenutno niti ne želijo prevzeti. Ponedeljkov testni polet je bil prvi korak k vrnitvi teh 'sanjskih' letal v zrak. Letalo izdelano za poljsko družbo LOT je poletelo z letališča Paine Field v zvezni državi Washington, kjer Boeing sestavlja svoja letala.
Polet nad Tihim oceanom in zvezno državo Oregon je trajal dve uri, šestčlanska posadka pa je preizkušala tudi pristajalni sistem, elektroniko in pomožno opremo. Boeing bo v kratkem izvedel še drugi testni polet, s čimer želi Zvezni upravi za zračni promet in letalskim družbam dokazati, da so težave odpravljene.
Dreamlinerji so opremljeni z novimi litij-ionskimi akumulatorji, ki so jih predstavili 15. marca v Tokiu. Izdeluje jih japonsko podjetje GS Yuasa Group, celoten sistem pa je plod dela francoskega podjetja Thales. Nove akumulatorje so opremili z izolacijo celic in z jeklenim ohišjem proti požarom. Vzroka za pregrevanje sicer še vedno niso docela pojasnili.
Ameriška Nacionalna uprava za varnost v transportu bo imela zaradi tega 11. in 12. aprila v Washingtonu javni forum na temo litij-ionskih akumulatorjev. Pričakujejo udeležbo in predloge strokovnjakov. Boeing bo medtem analiziral podatke s prvega testnega poleta in se pripravljal na drugega z istim letalom, ki ga bodo, če bo šlo vse po sreči, dobili Poljaki.