Facebook je v zadnjih treh mesecih 2012 zaslužil 63 milijonov dolarjev oziroma tri cente dobička na delnico. V zadnjem četrtletju 2011, ko Facebook še ni bil javno podjetje na borzi, je bilo dobička za 360 milijonov dolarjev oziroma 14 centov na delnico. Prihodki podjetja so v zadnjem lanskem četrtletju porasli za 40 odstotkov na 1,59 milijarde dolarjev.
Dobiček je bil manjši zaradi višjih stroškov. Ti so v letu dni porasli za 67 odstotkov na 849 milijonov dolarjev, pri čemer niso niti vštete delniške kompenzacije zaposlenim. Facebook je pospešil vlaganja v nove delavce in infrastrukturo, kot so baze podatkov in strežniki. Letos bodo stroški porasli še za 50 odstotkov v primerjavi z letom 2012, ko so porasli za 63 odstotkov v primerjavi z letom 2011.
Facebook je imel konec leta 2012 44 odstotkov več zaposlenih kot ob koncu leta 2011 oziroma skupaj 4600 ljudi. Naraščanje stroškov je prestrašilo vlagatelje in delnice so se po zaprtju rednega borznega trgovanja pocenile za 1,34 dolarja na 29,90 dolarja. Facebook je šel z delnicami na borzo 18. maja lani, ko je bila uvodna cena 38 dolarjev. Tej ceni se delnice od takrat še niso približale.
Sicer pa so bili rezultati zelo ugodni. Podjetje je povečalo prihodke od oglaševanja za 41 odstotkov na 1,33 milijarde dolarjev. Od tega je 306 milijonov dolarjev prišlo od oglasov preko mobilnih naprav. To je za 14 odstotkov več kot v tretjem četrtletju lani.
Facebook je star devet let, večina naročnikov uporablja mobilne naprave, vendar pa je podjetje začelo s tovrstnim oglaševanjem šele pred devetimi meseci. Skupno število uporabnikov Facebooka se je v zadnjem četrtletju lani od enakega četrtletja 2011 povečalo za 25 odstotkov na 1,06 milijarde.
Facebook z dobičkom, delnice kljub temu navzdol
Največje spletno družbeno podjetje Facebook je s poslovnimi rezultati v zadnjem četrtletju lanskega leta prijetno presenetilo analitike, a so se delnice pocenile, ker so se vlagatelji osredotočili na dosedanjo in prihodnjo rast stroškov.