Shell ima pri nas že kar dolgo zgodovino, a do zdaj ni bila posebej opazna. V devetdesetih letih prejšnjega stoletja so upravljali s tremi bencinskimi servisi, ki so jih nato prodali, z vstopom Slovenije v EU pa smo zanje postali zanimivi z vidika tranzitne države, zato so znova aktivirali poslovne aktivnosti in vzpostavili osem samopostrežnih bencinskih servisov za tovornjake. Lani so v upravljanje prevzeli še 38 bencinskih servisov in enega zgradili povsem sami (mobilnostni center v Žalcu). Skupno torej 47 prodajnih mest, kjer poleg naftnih derivatov ponujajo še gostinsko in trgovsko storitev. Na slovenskem trgu to pomeni 12-odstotni tržni delež.
Največji poudarek bodo namenjali bencinskemu in dizelskemu gorivu V-Power, ki ugodno vpliva na delovanje motorjev z notranjim zgorevanjem. Omenjajo predvsem prednost zaščite in čiščenja določenih delov motorja, hkrati izpostavljajo boljši izkoristek. Gorivo v Slovenijo prihaja iz različnih bližnjih rafinerij, od tam pa potuje v zbirni center v Kopru, kjer ga dodatno obdelajo in razpošljejo na vse slovenske bencinske servise. Trenutno imajo v upravljanju 47 lokacij, a si želijo razvejanost ponudbe razširiti še na nekatere konce Slovenije. Avtocestni del imajo pokrit le na območju Obale (dva bencinska servisa), medtem ko v prestolnici in njeni bližnji okolici omenjeni trgovec nima svojih prodajnih mest. Gregor Omejc, direktor družbe Shell Adria, omenja, da imajo v lasti parcelo ob ljubljanski obvoznici, vendar časovnica, kdaj bo na tej zgrajen bencinski servis, še ni določena. V obdobju petih letih si želijo v svoj portfelj dodati vsaj deset do petnajst servisov.
Čeprav se Shell globalno intenzivno ukvarja z vzpostavitvijo električnih polnilnic (v 30 državah jih imajo že 55 tisoč), je trenutno to področje pri nas na stranskem tiru. Prav tako za zdaj ne razmišljajo o vzpostavitvi vodikovih polnilnic.