Gastroenterolog Siuka, ki se pojavlja v oglasu, je Zdravniški zbornici javil, da z izdelkom nima nobene povezave. "Kapljic ne pozna, v zvezi z njimi ni izvedel nobene študije, prav tako nikoli ni sodeloval s podjetjem, ki trži pripravek za hujšanje. Poleg tega so vse slike, ki ga prikazujejo v oglasu, prirejene in vzete iz konteksta, prav tako je lažen tudi intervju, ki spremlja shujševalni produkt," so pojasnili na zbornici.
S tem podjetje blati ugled zdravnika, pa tudi zavaja potrošnike, saj pri njih vzbuja lažno kredibilnost na podlagi zdravnikovih referenc. "Prizadevamo si za umik spornega in zavajajočega oglasa," so še sporočili iz zbornice.
Zadeva v rokah inšpekcije
Opozarjajo, da gre za tipično prevaro z namenom pospeševanja prodaje sumljivega izdelka. "Prodajalec in proizvajalec izdelka na spletni strani nista razkrita, prav tako niso znane sestavine izdelka, tudi kontakta s podjetjem ni mogoče vzpostaviti," so še opozorili.
Gre torej za lažno in zavajajoče oglaševanje. Zbornica je primer v obravnavo odstopila inšpekcijskim organom, da čim hitreje ukrepajo v skladu s svojimi pristojnostmi.