Dodatni parkomati so po besedah v. d. direktorja javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice Bojana Babiča nameščeni predvsem na območjih cone 3, samo eden je v coni 2.
Na območju Rožne doline bo parkiranje po novem plačljivo na Abramovi, Tolminski, Sattnerjevi, Nanoški in Poklukarjevi ulici ter na Cesti dolomitskega odreda, za Bežigradom pa na Kočenski, Grintovški, Hubadovi, Kolarjevi, Puhovi in Ipavčevi ulici, na Luize Pesjakove ulici ter na Vojkovi cesti.
Na Poljanah bodo parkomati po novem na Hradeckega cesti, v Šiški na Verovškovi, Kettejevi, Aljaževi, Podlimbarski, Goriški, Alešovčevi, Černetovi, Hotimirovi, in Kebetovi ulici ter na ulici Zofke Kvedrove, v zgornji Šiški na Koseški cesti pri tržnici Koseze, na ulici bratov Učakar, Bregarjevi, Javorškovi in Scopolijevi ulici, v Jaršah na Jarški cesti ter na Rožičevi, Cilenškovi, Jelinčičevi, Torkarjevi in Flajšmanovi ulici ter na Viču na Zeleni poti, Koseskega ulici in na Zbašnikovi, Redelonghijevi, Splitski, Šibeniški in Velebitski ulici.
Parkirnina s 1. avgustom
Delovni čas parkomatov bo po Babičevih besedah tako kot na ostalih belih conah od ponedeljka do petka od 7. do 19. ure, cena bo pol evra na uro v coni 3, in 80 centov v coni 2. Parkomati so po besedah ljubljanskega župana Zorana Jankovića že postavljeni, delovati bodo začeli s 1. avgustom. Upravičenci do parkirne dovolilnice lahko medtem svoje dovolilnice ob sredah in četrtkih dvignejo na sedežupodjetja od 1. julija dalje. Potrebna je predhodna najava. Cene dovolilnic v coni 3 je 60 evrov na leto za prvo vozilo, 120 evrov za drugo vozilo in 180 evrov za tretje. V coni 2 za prvo vozilo stane 100 evrov, za drugo pa 200 evrov na leto.
Zaradi dnevnih migrantov
Janković je na redni tedenski novinarski konferenci spomnil, da želijo z novimi parkomati zaobjeti predvsem tiste dnevne migrante, ki so do zdaj brezplačno parkirali blizu svojih delovnih mest, medtem ko večjih težav za Ljubljančane ne pričakuje. Babič je medtem dejal, da po nedavni podražitvi parkiranja v prestolnici občutnejših sprememb parkirnih navad prebivalcev Ljubljane in obiskovalcev ne opažajo, uradne statistike pa še nimajo. Po njegovih besedah se trudijo tudi, da bi čim prej omogočili plačevanje parkiranja z bančnimi karticami. Trenutno iščejo ponudnika za zamenjavo obstoječih POS-terminalov.
Parkirišča tudi za električne skiroje
Janković je danes povedal tudi, da je mestna občina začela označevati 107 lokacij za parkiranje električnih skirojev, tako tistih ponudnika Bolt kot ostalih. Zarisana naj bi bila julija. To bodo po Jankovićevih besedah edine lokacije, kjer se bo lahko skiroje parkiralo. Po ureditvi lokacij bodo uporabnike skirojev nekaj dni opozarjali, nato pa bodo mestni redarji skiroje, ki bodo parkirani drugje, odpeljali.