PRIDITE NA AVANTURE

Slovenija z National Geographic vabi na doživetja na prostem

STA
6. 8. 2022, 18.55
Posodobljeno: 6. 8. 2022, 19.01
Deli članek:

lovenija je v novi kampanji na kanalih medija National Geographic znova predstavljena kot izjemna destinacija za doživetja na prostem 365 dni na leto. Gre za globalno prepoznano medijsko znamko največjih digitalnih dosegov, poudarja direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.

STA
Slovenija vabi turiste z doživetji na prostem.

Na STO so pripravo vsebin zaupali ekipi National Geographic Creative Works. Ta je ustvarila multimedijske vsebine, ki prikazujejo Slovenijo kot idealno destinacijo za doživetja na prostem.

Kampanja Slovenia's Geography of Adventure v ospredje postavlja prav pokrajine in geografijo, ki navdihuje edinstvene avanture, ki jih je moč doživeti v Sloveniji. Vsebine so predstavljene na medijskih kanalih National Geographic, so ta teden pojasnili na STO. "Globalno občinstvo bo med drugim uživalo v posnetkih kolesarjenja na Koroškem, veslanja po čudoviti Savinji, plezanja v Ospu in Črnem Kalu, smučanja na Voglu in pohodništva na Mangartu," je povedala Pakova.

Za vizualni del zgodbe je poskrbel ameriški fotograf Corey Rich, ki je Slovenijo obiskal februarja in junija letos ter posnel 2,5-minutni video in spremljajoče fotografije. Video in zgodbe gledalca popeljejo skozi naravne lepote tudi manj prepoznanih turističnih destinacij. V videu nastopajo profesionalni in ljubiteljski športniki.

Podporna zgodba Life in nature opisuje tesno vez med Slovenci in njihovimi "pokrajinami avantur", med drugim skrb za gozdove in življenje, delo ter doživetja v njih. Članek omenja tudi naravne parke, skrb za ohranjaje zdravih gozdov in pogozdovanje, divjino Kočevskih gozdov, gozdna selfness doživetja v Cerkljanskih gozdovih ter potep nad krošnjami na Rogli. Tretja v sklopu vsebin pa je fotogalerija, ki skozi oči Richa predstavlja posebnosti slovenskih pokrajin, dinamično geografijo in človeka v njej.

Kampanja Slovenia's Geography of Adventure se odvija v dveh fazah, skupno bo trajala 13 mesecev. Prva faza je novembra in decembra lani med drugim vključevala 30-sekundni oglas Slovenia Highlights, druga faza, ki se je začela konec julija letos, pa prinaša nov video in zgodbe, zbrane na pristajalni strani Slovenia's Geography of Adventure. Ta je na spletnem mestu National Geographic pripravljena v angleškem, francoskem, italijanskem, nemškem in nizozemskem jeziku.

Kampanja poteka tudi na družbenih omrežjih, ključni trgi so ob Sloveniji še Nemčija, Avstrija, Italija, Francija, Združeno kraljestvo in Nizozemska. Trajala bo do novembra 2022.

Estrada

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

lady gaga gucci-gucci
Soočila se je na drugačen način

Lady Gaga spregovorila o govoricah z začetka svoje kariere, da je moški

kraljica Margareta II
Na opazovanju

Nekdanja danska kraljica Margareta II. končala v bolnišnici

Zanimivosti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov

avto, henry ford
Model T

Avto je vse pregnal s ceste