Zdaj se je pojavila nova težava. »Elektronska sporočila sprejemamo, če so poslana v delovnem času vaše izbrane zdravnice. Vsa ostala sporočila ne bodo obravnavana,« se je glasil odgovor, ki ga je na svoje pismo, ko je potrebovala zdravnika, od enega od ljubljanskih zdravstvenih domov prejela prejela neka ženska. To jo je vznemirilo, zato se je odločila preko Twitterja o tem obvestiti širšo javnost.
Obrnila se je tudi na zastopnika pacientovih pravic in z njim preverjala, kako lahko ukrepa zoper tako prakso, ki se ji zdi povsem "arogantna in bizarna". Tudi mi čakamo, da se nam oglasi zastopnik in komentira dogodek.
Odgovor, ki to ni
Enako prakso so nekateri Slovenci zaznali že leta 2021 in takrat nanjo opozorili plačnika zdravstvenih storitev, Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS). "Takrat so se mi oglasili z odgovorom, ki je precej beden. V grobem: zdravniki prejemajo veliko mejlov. To razumemo. Tudi ne pričakujemo ekspresnih odgovorov," so nekateri, ki so izkusili enako, poročali na Twitterju.
Na različnih koncih poizvedujemo, kaj se lahko ukrene zoper novo oviro v komunikaciji med pacientom in zdravnikom. Informacije, ki nam jih bodo posredovali, bomo objavili takoj, ko jih zberemo.