Kot so zapisali pri Novi Ljubljanski banki, je trenutno njihova "največja skrb usmerjena v osveščanje naših komitentov glede poslovanja z banko, da se izognejo ne nujnim izhodom od doma. Ker se razmere in ukrepi v državi stopnjujejo, želimo najširšo populacijo seznanit z vsemi možnostmi, ki jih imajo za nemoteno poslovanje z banko brez obiska v poslovalnici – želimo preprečiti situacije, ko bi ljudje množično prihajali v banke ali na bankomate po gotovino." Menijo namreč, da za tovrstne reakcije ni potrebe, da to ni varno in je z vidika širitve virusa tudi neodgovorno.
Strah, da bi zmanjkalo gotovine ali možnosti dostopa do nje, je odveč, še dodajajo ter poudarjajo, da bodo poskrbeli za nemoteno oskrbo bankomatov z gotovino, zato stranke prosijo, naj dvigujejo zneske, ki jih potrebujejo za dnevno oskrbo. Svetujejo še plačevanje položnic in računov prek spletne ali mobilne banke ter brezstično plačevanje s karticami ali plačevanje z mobilno denarnico NLB Pay, saj "bankovci in kovanci izmenjajo veliko rok."
Obiske v poslovalnicah, ki bodo zaenkrat sicer ostale odprte, za nenujne storitve v teh razmerah odsvetujejo. Morebitne spremembe sproti objavljajo na svoji spletni strani www.nlb.si, kjer so na volj vse aktualne informacije. Za vse potrebne sprotne informacije v zvezi s poslovanjem z banko bodo objavljali tudi na družabnih omrežjih in v drugih sredstvih javnega obveščanja. Za kakršnakoli vprašanja glede poslovanja z banko lahko tudi pokličete na 01 477 2000, kjer so 24 ur na dan sedem dni v tedno na voljo njihovi svetovalci.