Štiri ohišja, ki jih je MOL lani postavil na Celovški, Roški, Dolenjski in Slovenski cesti, gostijo eno premično samodejno merilno napravo, tako imenovan »superradar,« zdaj je mestna občina bogatejša za tri nova ohišja in dodaten radar. Čeprav so na MOL v okviru letošnjega Evropskega tedna mobilnosti pojasnili, da bodo ohišja predvidoma stala na Ulici Pohorskega bataljona za Bežigradom, Zadobrovški cesti v Polju in Cesti dolomitskega odreda na Viču, so se odločili za eno spremembo. Tako so lokacijo na Ulici Pohorskega bataljona nadomestili z lokacijo na Slovenčevi ulici. Nova ohišja zdaj tako stojijo na Slovenčevi ulici nasproti hišne številke 15, Zadobrovški cesti nasproti hišne številke 14 in Cesti Dolomitskega odreda nasproti hišne številke 94.
Tehnično neustrezna
Spremembo lokacije močno obžalujejo stanovalci na Ulici Pohorskega bataljona, ki so na MOL poslali pobudo, v kateri so potožili, da vozniki tam kljub coni z omejitvijo hitrosti 30 kilometrov na uro »dosegajo velike hitrosti« in občini predlagali, da naj razmisli vsaj o postavitvi »kovinskih nizkih ovir.« Bojijo se tudi, da bi radar na Ulici Pohorskega bataljona na njihovo ulico speljal še več prometa. Mestno redarstvo jim je odgovorilo, da čeprav je bila za postavitev ohišja kot najustreznejša prepoznana Ulica Pohorskega bataljona, tja ohišja ni bilo mogoče postaviti zaradi tehničnih omejitev. Pojasnili so še, da je »mestno redarstvo na podlagi predloga četrtne skupnosti Bežigrad podalo predlog za postavitev indikatorja hitrosti (vi vozite), na štirih lokacijah med drugim tudi Ulici Pohorskega bataljona in Slovenčevi ulici,« da so »tam pred osnovno šolo že postavljene naprave za umiranje prometa, pločnik pa je dodatno zavarovan s stebrički,« ter da je »Slovenčeva ulica na podlagi podatkov tudi ena izmed ulic kjer pogosto prihaja do prekoračitev hitrosti kot tudi do prometnih nesreč tudi z najhujšimi posledicami.«
Na MOL še pojasnjujejo, da je »osnovni namen izvajanja meritev izključno izboljšanje prometne varnosti, saj vozniki prevečkrat pozabljajo, da je ravno prevelika hitrost pogost vzrok prometnih nesreč.« »Merilne naprave nameščamo na prometno obremenjene lokacije, v bližino vzgojno-izobraževalnih ustanov ter na šolske poti,« pravijo.