Nesrečnik

Zakaj morate vedno prebrati pogoje poslovanja

R.T.
19. 9. 2018, 12.28
Posodobljeno: 19. 9. 2018, 12.33
Deli članek:

Pisal nam je bralec, ki se mu je pripetila nevšečnost, ker ni dobro prebral pogojev poslovanja.

STA
Vedno pozorno preberite pogoje poslovanja, da ne boste po nepotrebnem plačevali položnic.

Bralec se je 15. junija 2017 včlanil v Zvezo potrošnikov Slovenije (ZPS), s paketom INTERNET, ki  je oglaševan kot "paket vseh ugodnosti brez tiskane izdaje revije ZPStest".

Paketa ni kaj dosti uporabljal, zato po izteku vezave, naročnine ni eksplicitno podaljšal. A glej ga zlomka, položnice so še kar prihajale.

Zadnja položnica, ki jo je dobil je znašala 8 evrov, kar naj bi predstavljalo delež članarine za uporabo portala še 2 meseca po pretečeni letni članarini.

Ker zneska seveda ni želel plačati (paketa kot rečeno ni uporabljal), je stopil v stik z ZPS in dobil obvestilo, da bo položnice pač moral plačati, saj se naročnina samodejno podaljšuje, če ni izrecno preklicana.

V odgovoru so na ZPS tudi zapisali, da je bralec ob naročilu dobil potrditveno sporočilo, kjer je tudi pisalo, da naročnina "velja do preklica." Zato je tudi še naprej dobival položnice. Ker pa članarine ni več poravnal v roku dveh mesecev od izdaje položnice, so mu na zvezi naročnino zaključili z 31. 7. 2019, se pravi dva meseca po preteku prvega naročniškega obdobja.

Na strani ZPS pri naročninah sicer izrecno piše, da se po pretečenem letu naročnina samodejno obnovi, do preklica. Zato le pazljivo berite pogoje poslovanja, saj ste lahko v nasprotnem primeru negativno presenečeni celo pri poslovanju s podjetjem, ki skrbi za zasčito potrošnikov.