Slabi rezultati po sanaciji vozne površine razburjajo domačine. V zvezi s tem zahtevajo pojasnila.
Vozniki, sploh tisti, ki se na omenjeni relaciji vozijo vsakodnevno, so dolgo pričakovali to prenovo. Zdaj ko je en del hitre ceste že saniran, pa so razočarani, saj so vozne razmere še vedno slabe.
»Domačini smo presenečeni. Ob vožnji na prenovljenem odseku avtomobile še vedno 'premetava' in ziblje. Končna plast asfalta je položena izrazito slabo,« stanje vozišča za nas komentira Vilko Brus iz Ajdovščine.
So hiteli?
Mnenje
Neravno cestišče, polno lukenj in drugih poškodb, naj bi v tem času sanirali, vendar po besedah voznikov po prenovi ne opazijo posebne razlike.
Mnogo domačinov, s katerimi spregovorimo o hitri cesti, se z Brusovo oceno strinja. Eden izmed njih, ki želi ostati anonimen, pravi, da je bila težava po njegovem vedenju v časovni stiski. »Ker se je mudilo; Dars je lovil roke, sicer bi morali plačati kazen – penale, zato so pohiteli z obnovo tega odseka. Namesto da bi položili dve plasti asfalta; spodaj grobega, zgoraj pa finega, so prihranili čas tako, da so položili samo finega, kar seveda ne more rešiti težav poškodovanega cestišča,« nam je povedal. Da so skrajšali postopek, naj bi po njegovih besedah dokazovalo tudi dejstvo, da so grobi asfalt, ki ga niso položili, pa bi ga morali, deponirali na odlagališče pri Gojačah. »Ker ni bilo časa, so grobi asfalt vrgli kar stran,« je verzija ozadja, ki jo sestavi na podlagi virov, ki menda vedo, kaj se je dogajalo.
Opravljajo meritve
Živahno
Nezadovoljstvo sprožilo debate
Na račun slabe prenove omenjenega odseka hitre ceste so domačini sprožili živahne debate tudi na družbenih omrežjih.
Obrnili smo se na Dars in jih zaprosili za komentar na račun očitkov voznikov. Sporočili so nam, da se zavedajo pomembnosti primerne vozne površine, zato stanje prenovljenega vozišča, tako povedo, preverjajo z različnimi meritvami. Nekaj so jih že izvedli, nekaj jih še sledi.
Pravijo, da so bile do zdaj izvedene meritve neravnin na spornem odseku znotraj toleranc, z izjemo dveh meritev, ki sta bili na meji. »Pri izvedbi obrabne plasti se je tema dvema mestoma zato posvetilo dodatno pozornost,« so pojasnili. Prihodnji teden pričakujejo rezultate najnovejših meritev, zato zdaj še ne morejo napovedati, ali bodo na že obnovljeni polovici hitre ceste potrebne še dodatne meritve ravnosti, na podlagi katerih bodo po potrebi izvedli sankcije – zamenjavo obrabne asfaltne plasti območja, na katerem rezultat presega skrajno mejno vrednost, sporoča Dars.