Žirija je prizadevanja Zavoda RS za presaditve organov in tkiv – Slovenija-transplant in agencij AV studio ter IPPR prepoznala z Veliko nagrado SOF za družbeno dobro. Pobuda se je rodila iz sproščenega klepeta ob kavi, po prvih dveh mesecih kampanje, ki poteka na platformi www.daruj.si, pa so odzivi tako strokovne kot splošne javnosti odlični. V primerjavi z enakim časovnim obdobjem lani se je število opredelitev v januarju in februarju povečalo za več kot 5-krat. Dejstvo je, da je bilo v začetku leta 2017 le pol odstotka Slovencev opredeljenih za darovanje organov, ljudje pa se zaradi slabe informiranosti in strahu ne odločajo za to. Ekipa je v želji po več rešenih življenjih z nagrajeno kampanjo približala pomen darovanja vsem Slovencem in spodbudila k boljši in bolj solidarni družbi.
Nagrajeno: darovanje za življenje
Medtem ko je na Ministrstvo za zdravje prišla civilna pobuda, da z rojstvom samodejno postanemo darovalci organov in tkiv, je na Slovenskem oglaševalskem festivalu SOF slavila družbeno odgovorna kampanja »Ne čakaj, postani darovalec«.