"Slovenci ste pogumnejši, ker za enak avto plačate precej več kot denimo Poljaki ali Nemci," je v intervjuju za časnik Finance dejal izkušeni poljski finančnik Maciej Galant, ki je v letu dni vodenja BMW v Sloveniji povečal prodajo znamke in podvojil prodajo električnih BMW.
Razlog za slovenski pogum bizaren, nadaljuje Galant. "Preprosto ne morem razumeti slovenske davčne lestvice. Denimo naš model z vrha ponudbe, BMW 760i, v Sloveniji stane 80 tisoč evrov več kot v Nemčiji, in to le zaradi višjih davkov, cena trgovca je enaka! Poleg tega si slovenski kupci večinoma ne morejo poračunati DDV, drag avto pa morajo plačati z gotovino, da se izognejo težavam s finančno upravo. Zakonodaja tako kupce usmerja v iskanje alternative, v tem primeru nakup ali zgolj registracijo avtomobila v davčno prijaznejših državah."
Ob tem navede primer Slovaške, kjer plačujejo nižji davek na dodano vrednost, tega pa si lahko stoodstotno poračunajo in poleg tega nimajo dodatnih davkov, kot je slovenski DMV. Ali v Nemčiji: nemška davčna lestvic vsebuje le 19-odstotni DDV in nič drugega. Poleg tega si podjetja v Nemčiji DDV lahko od 50- do stoodstotno poračunajo, in to ne le za gasilske avtomobile, ampak za običajne službene avte.
Vendar pa, kot dodaja, podjetniki vselej najdejo poti, kako prihraniti denar in rešitev najdejo v drugih državah. Prepričan pa je, da vlada z visokimi davki ustvarja tudi sive cone. Verjame, da bi znižanje davkov na avtomobile precej izboljšalo razmere na trgu, povečalo bi prodajo, saj da se je podobno pokazalo z električnimi avtomobili, za katere je mogoče v Sloveniji dobiti visoke spodbude.
Za razliko od svojega predhodnika pravi, da poslov z vlado ne bo skušal sklepati, je med drugim še povedal v intervjuju za Finance.