Slovenija

V času nakupovalne mrzlice: mestni plakat za alternativo potrošništvu

N.N.
15. 12. 2016, 16.54
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.02
Deli članek:

Znan je zmagovalec 7. natečaja za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat, ki je v središče postavil (ne)odgovorno potrošništvo ter alternativne načine oskrbe.

Plaktivat
Zmagovalno delo in avtor Nal Klemen.

Plaktivat
Tomaž Drozg, Nal Klemen, Gaja Brecelj in Arne Hodalič.

Žirijo je prepričal absolvent Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Nal Klemen, ki s svojim mestnim plakatom odpira nov pogled na nam že tako samoumevno potrošništvo. Prikazuje, kako smo vsi ujeti v zapleten labirint potrošništva in zelo se moramo potruditi, da sploh spoznamo alternativo in najdemo izhod.

Materialne dobrine so namreč postale naš statusni simbol in le redko se vprašamo, v kakšnih razmerah so bile proizvedene. Tema je bila po odzivu sodeč zelo aktualna, projekt pa se je prvič tudi internacionaliziral: prispelo je kar 120 del iz 10 držav. Tokratni natečaj je TAM-TAM pripravil v sodelovanju s Slovensko fundacijo za trajnostni razvoj Umanotera, podprl pa ga je tudi slovenski fotograf in popotnik Arne Hodalič. Zmagovalni mestni plakat bo k razmišljanju spodbujal na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji.