Slovenija

V času nakupovalne mrzlice: mestni plakat za alternativo potrošništvu

N.N.
15. 12. 2016, 16.54
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.02
Deli članek:

Znan je zmagovalec 7. natečaja za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat, ki je v središče postavil (ne)odgovorno potrošništvo ter alternativne načine oskrbe.

Plaktivat
Zmagovalno delo in avtor Nal Klemen.

Plaktivat
Tomaž Drozg, Nal Klemen, Gaja Brecelj in Arne Hodalič.

hipno-diploma, hipnoza

Zanimivosti

Priložnost: V štirih dneh brezplačno do hipno diplome - delavnica, ki vas bo navdušila!

Žirijo je prepričal absolvent Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Nal Klemen, ki s svojim mestnim plakatom odpira nov pogled na nam že tako samoumevno potrošništvo. Prikazuje, kako smo vsi ujeti v zapleten labirint potrošništva in zelo se moramo potruditi, da sploh spoznamo alternativo in najdemo izhod.

Materialne dobrine so namreč postale naš statusni simbol in le redko se vprašamo, v kakšnih razmerah so bile proizvedene. Tema je bila po odzivu sodeč zelo aktualna, projekt pa se je prvič tudi internacionaliziral: prispelo je kar 120 del iz 10 držav. Tokratni natečaj je TAM-TAM pripravil v sodelovanju s Slovensko fundacijo za trajnostni razvoj Umanotera, podprl pa ga je tudi slovenski fotograf in popotnik Arne Hodalič. Zmagovalni mestni plakat bo k razmišljanju spodbujal na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji.