Slovenija

Turistične priložnosti za Haloze

Gabrijel Toplak
2. 8. 2016, 18.15
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Iskanje inovativnih turističnih produktov, s katerimi bi v to hribovito območje na vzhodu Slovenije, ob meji s Hrvaško, pripeljali čim več turistov.

Gabriel Toplak
Sodoben turist uživa v naravnih lepotah, dopust bi rad preživel aktivno in v skrbi za svoje zdravje, rad bi tudi vzpostavil pristen stik z domačini.

Halozam, ki sicer veljajo za prometno odročno gričevje v severovzhodni Sloveniji, se morebiti obetajo lepši časi. V zadrugi Pozama so se odločili poiskati inovativne turistične produkte, da bi v to vinorodno pokrajino pripeljali čim več turistov.

Toplak
Srečko Hvauc je prepričan, da imajo Haloze ogromen turistični potencial, ki ga s skupnimi močmi še lahko izkoristijo.

Merijo na razpis

Predsednik zadruge Srečko Hvauc pravi, da sta za uspeh pomembna povezanost in nastop s skupnimi močmi. »Tako imamo več možnosti za uspeh,« je prepričan Hvauc, ki je pred kratkim gostil približno 20 posameznikov predstavnikov gospodarskih subjektov gostinske oziroma turistične dejavnosti. »Gre predvsem zato, da je odprt razpis gospodarskega ministrstva za pospeševanje turizma, nanj pa se lahko prijavijo zgolj pravne osebe. Tokrat smo želeli preveriti zgolj utrip in z veseljem smo ugotovili, da nam bo uspelo zbrati kakšnih pet partnerjev, ki bodo skupaj nastopi na razpisu. Zadruga Pozama bi bila nosilka oziroma prijaviteljica projekta,« pojasnjuje Hvauc.

Turist zahteva več

Toplak
Kolesarji lahko v Halozah uživajo na svežem zraku, na voljo pa imajo več kolesarskih poti različnih težavnostnih stopenj in različnih izhodišč.

Po njegovih besedah je to tudi temelj za nadaljnje aktivnosti, saj na območju Haloz že obstaja kopica različnih poti, kot so denimo kolesarske, pohodniške, etnološke, naravoslovne, romarske in planinske.

»Na to ponudbo bi želeli še navezati lokalno turistično ponudbo, saj poti ne pomenijo veliko, če ne ponujajo nečesa zraven. Sodoben turist zahteva namreč mnogo več. Rad uživa v naravnih lepotah, dopust pa bi rad preživel aktivno in v skrbi za svoje zdravje, rad bi spoznaval kulturne in zgodovinske znamenitosti, kulinariko, šege in običaje, vzpostavil pristen stik z domačini,« razlaga Hvauc in nadaljuje, da v Halozah ugotavljajo, da je tako imenovani haloški glas pretih oziroma neprepoznaven, zato razmišljajo, da bi ustvarili enotno haloško blagovno oziroma storitveno znamko.

Precejšen potencial

Aktivnosti za promocijo Haloz podpira tudi videmski župan Friderik Bračič, ki je povedal, da ima to območje precejšen potencial in da bi lahko bilo do zdaj še več narejenega. »Tudi na občinski ravni se veliko ukvarjamo z razvojem in vlaganjem v turizem, vendar za to področje na koncu vedno zmanjka denarja. Seveda pa pozdravljamo prizadevanja zadruge Pozama,« je poudaril Bračič. Zamisli so naklonjeni tudi v občini Zavrč, kjer se strinjajo, da imajo še veliko neizkoriščenega potenciala.