Udeleženci protesta so se tudi zavzeli za rešitve, ki povzročajo manj okoljske škode, manj vpliva na kulturno krajino, ohranjajo najboljša kmetijska zemljišča, vodne vire in hkrati po nepotrebnem ne prizadenejo 43 družin, ki bi jim za potrebe te možnosti ceste rušili domove.
"Rešitve, ki so boljše, hitrejše in bolj racionalne pri porabi javnega denarja. Žrtev naše doline bi bila res po nepotrebnem prevelika. Tu je poligon za politiko in ostale vpletene, saj so pri umeščanju tako velikih infrastrukturnih objektov v prostor veliki apetiti in veliko želja," so opozorili udeleženci protesta.
Postregli so tudi s podatki, da je zaradi izgradnje državne ceste in spremljajočih ureditev predvidena rušitev ali odstranitev več stanovanjskih, gospodarskih in pomožnih objektov. Na območju Mestne občine Velenje je predvidena rušitev 18 stanovanjskih objektov, enega večjega gospodarskega objekta in 19 pomožnih objektov.
Na območju Občine Šmartno ob Paki, kjer je danes potekala javna obravnava predlagane hitre ceste, je predvidna rušitev 24 stanovanjskih in 44 pomožnih objektov. Na območju Občine Polzela je predvidna rušitev enega stanovanjskega in enega večjega gospodarskega objekta. Na območju Občine Braslovče pa ni predvidenih rušitev.
Po podatkih okoljskega ministrstva je omenjena cesta načrtovana kot štiripasovnica z vmesnim ločilnim pasom in odstavnimi nišami. Dolžina trase je približno 14 kilometrov in se začne v priključku Velenje jug, v nadaljevanju pa poteka preko predorov Podkraj, Andraž in Veliki Vrh, preide v dolino Hudega potoka in Podgore, kjer potem poteka po zahodnem območju Gore Oljke.
Za viaduktom Gora Oljka se cesta spusti proti priključku Podgora, z viaduktom prečka železniško progo Celje-Velenje ter se približa naselju Parižlje. Od priključka Parižlje pa cesta poteka do novega priključka na avtocesto Šentilj-Koper, ki se nahaja zahodno od obstoječega priključka Šentrupert.
Po navedbah omenjene iniciative je predlagana hitra cesta trikrat dražja od tiste proti Arji vasi, ker ima tri predore in po novem tudi pokrit vkop, neskladna pa je tudi s strategijo prostorskega razvoja Slovenije, saj ne povezuje Velenja in Celja.