6. julija, ko vstopi v veljavo pravilnik, je potrebno nemudoma zamenjati le en znak. Na znaku za hitre ceste ne bo več podoba avtomobila, ampak bo narisana avtocesta. Na ministrstvu ocenjujejo, da bo zahtevana rešitev stala okoli 20.000 evrov. Drugih stroškov na avtocestah in hitrih cestah na ministrstvu ne predvidevajo.
Bolj pestro bo na "navadnih" cestah. V šestih mesecih bo za sanacijo znakov iz skupine »omejitve in obveznosti na cestah« potrebnih okoli 10.000 evrov, sporočajo z ministrstva. V naslednjih dvanajstih mesecih bo za odstranitev prometnih znakov, ki so v nasprotju s pravilnikom, potrebnih še okoli 1800 evrov. Do konca prehodnega obdobja, ki bo trajalo 10 let, pa se bo prometna signalizacija izvajala v okviru sredstev namenjenih za redno vzdrževanje cest.
Pozitivni učinki
Na ministrstvu pričakujejo celo pozitivne učinke. Odstranjenih znakov ne bo več potrebno nadomeščati, k zmanjšanju stroškov pa naj bi prispevale tudi nove racionalnejše rešitve ((manj in manjši prometni znaki, kvantitativna redukcija talnih označb, semaforizacija, itd.).
»Neposredno evidentna rešitev, ki je vezana na prihranke vzdrževanja odstranjene vertikalne signalizacije ter izvajanja ukrepov v zvezi s predvidljivo prometno varno označevaje cest z vzdolžnimi talnimi označbami, naj bi prihranila za približno 12 do 15 odstotkov finančnih sredstev v celotnem ciklu obnove,« se pohvalijo na ministrstvu in ob tem dodajajo, da je potrebno za vpogled v širšo sliko upoštevati dosedanje letne stroške na tem področju. In ti niso majhni, pravijo. Na glavnih in regionalnih cestah so v letu 2013 znašali 3,4 milijona evrov, v letu 2014 pa 5,3 milijona evrov.