Zaenkrat so dogovorjeni za redne lete do jeseni, predvidoma 32 tednov ob četrtkih in nedeljah. Prvi let je zaenkrat načrtovan 24. marca, a direktor družbe Aerodrom Maribor Ladimir Brolih dopušča možnost, da se morda prestavi na nekoliko kasnejši čas, odvisno od "predpriprav v zvezi s promocijo" v Nemčiji.
Letalo Boeing 737 bo lahko na svoj krov sprejelo 142 potnikov. Izbira Düsseldorfa je po besedah Broliha rezultat skupne odločitve s turističnim gospodarstvom in lokalnim okoljem ter v interesu tudi drugih gospodarskih subjektov, ki veliko poslujejo z nemško zvezno deželo Severno Porenje - Vestfalija.
To bo zaenkrat edina redna letalska linija z mariborskega letališča, se pa z Express Airways, ki ima sedež v Mariboru, po besedah Broliha dogovarjajo še za kakšno drugo stalno destinacijo.
London pod vprašajem
Redna linija Adrie Airways z Londonom, ki so jo izvajali lani, je pod vprašajem. Brolih je pojasnil, da pogovori o tem še potekajo, a je veliko odvisno tudi od dokapitalizacije Adrie Airways.
Prihodnost mariborskega letališča je odvisna tudi od uresničitve ideje o ustanovitvi sklada za spodbujanje razvoja turističnega gospodarstva Severovzhodne Slovenije, v katerega naj bi se vključile občine tega dela Slovenije, lokalno turistično gospodarstvo in Slovenska turistična organizacija (STO). Iz tega sklada naj bi se financirala promocija regije, da bi tako vanjo pritegnili več turistov in bi tako imelo letališče več prometa.