Delež podjetij s spletno prodajo se je povečal v vseh velikostnih razredih podjetij, najbolj pa v velikih podjetjih. Lani je bilo takih podjetij 32 odstotkov, v 2013 pa 27 odstotkov. Sledila so mala podjetja (v 2014 je bilo takih 16 odstotkov, v 2013 pa 13 odstotkov) ter srednje velika podjetja (lani je bilo takih 18 odstotkov, leto prej pa 17 odstotkov).
Glede na dejavnost je imelo spletno prodajo 27 odstotkov podjetij v storitvenih dejavnostih, šest odstotkov podjetij pa v proizvodnih dejavnostih.
Podjetja s spletno prodajo so lani ustvarila 6,4 odstotka celotne vrednosti ustvarjenega prihodka (brez DDV). 73 odstotkov teh podjetij je prodajalo končnim potrošnikom (v letu 2013 69 odstotkov), 59 odstotkov pa drugim podjetjem ter javnim ustanovam (v letu 2013 je ta delež znašal 63 odstotkov).
Večina podjetij s spletno prodajo (94 odstotkov) je prejemala naročila iz Slovenije, polovica iz držav članic EU in 18 odstotkov iz drugih držav.
V gostinski nastanitveni dejavnosti je v 2014 prodajalo svoje izdelke ali storitve ali prejemalo rezervacije prek spletnih strani 79 odstotkov podjetij, kar je 12 odstotnih točk več kot v 2013.
Ta podjetja so lani s prodajo prek spletnih strani ustvarila 11,8 odstotka celotne vrednosti svojega prihodka (brez DDV) ali okoli 52 milijonov evrov. Večino prihodka od spletne prodaje so ustvarila s prodajo v druge države članice oz. z rezervacijami iz drugih držav članic EU, in sicer 52 odstotkov, 29 odstotkov s prodajo v Sloveniji in 19 odstotkov s prodajo v druge države in z rezervacijami iz drugih držav.
Od podjetij v dejavnosti trgovina na drobno, razen z motornimi vozili, se je s spletno prodajo ukvarjalo 30 odstotkov podjetij (25 odstotkov v 2013). Ta podjetja so lani s spletno prodajo ustvarila 1,5 odstotka celotne vrednosti svojega prihodka (brez DDV). Večino prihodka od spletne prodaje so ustvarila s prodajo v Sloveniji.
V 20 odstotkih podjetij, ki imajo spletno prodajo, so bili stroški vpeljave spletne prodaje višji kot njene prednosti. V 15 odstotkih podjetij so oteževale spletno prodajo težave, povezane z logistiko, in težave, povezane s plačilom pri spletni prodaji. 10 odstotkov podjetij so oteževale spletno prodajo težave, povezane z varno uporabo IKT ali z zaščito podatkov, devet odstotkov podjetij težave, povezane z zakonodajo, 24 odstotkov podjetij s spletno prodajo pa je oteževala spletno prodajo neprimernost nudenih izdelkov ali storitev.