Slovenija

NKBM ogrozila 40 delovnih mest

Simon Rosc
10. 10. 2015, 15.01
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Blagovne znamke propadle družbe Delo Revije so romale v roke družbe Princip Media. Kot smo v preteklosti že pisali, nad samo prodajo visi temen oblak, saj gre za netransparenten postopek prodaje kupcu, ki je več kot očitno nekompetenten in ni ponudil najvišjega zneska za blagovne znamke, hkrati pa v resnici do prodaje, ki je bila predmet javnega razpisa, sploh ni prišlo.

STA

Da državne banke delajo z državnim premoženjem kot svinja z mehom, ni prav nobena skrivnost, in kot da jim je resnično malo mar, so vsem na očeh skuhali še eno lepo mineštro, s katero pa so ogrozili preko 40 delovnih mest.

TRANSPARENTNOST SKOZI MLEČNO STEKLO

Prodaja blagovnih znamk se je odvijala skrita za zidovi Nove KBM. Pred prodajo je imelo blagovne znamke v najemupodjetje Salomon, ki je vrsto let gospodarno skrbelo zanje in hkrati rešilo številne novinarje, ki bi sicer po propadu Dela Revij ostali brez zaposlitve. Toda vse to ob dejstvu, da je skozi leta najema Salomon za blagovne znamke NKBM plačal več kot 3,500.000 evrov, neodvisna cenitev blagovnih znamk pa je znašala 3,123.702 evra, da je za odkup ponudila 4,300.000 evrov, novi lastnik pa, glede na njegove izjave v enem izmed zadnjih intervjujev, manj kot štiri milijone evrov, da gre za založnika, ki na slovenskem medijskem trgu deluje že od leta 1989, kar pomeni, da gre za zaupanja vredno družbo s strokovnimi kadri, ki so zagotovilo za poslovni uspeh, za še do pred kratkim državno banko ni bilo dovolj.

Točne zneske sicer banka skriva, in sicer za razlogom, da ne gre za informacijo javnega značaja, o čemer bo sicer odločila informacijska pooblaščenka, a bo ta strogo varovana skrivnost NKBM ob dejstvu, da gre za prodajo državnega premoženja s strani banke, ki je še vedno v državni lasti, najverjetneje kaj hitro razgaljena.

PRODAJA ALI LIZING

Predmet postopka je bila prodaja blagovnih znamk, do česar pa, kot smo izvedeli od banke, v resnici sploh ni prišlo. Banka je namreč ob podpisu pogodbe podjetju Princip Media zgolj prenesla pravice do uporabe 44 blagovnih znamk družbe Delo Revije. To pomeni, da bo »novi lastnik« zgolj upravljal znamke, njihovo lastništvo pa do izpolnitve pogodbenih obveznosti in odložnih pogojev ostaja pri Novi KBM.

OGROŽENIH 40 DELOVNIH MEST

Dejstvo je, da je NKBM blagovne znamke dala v upravljanje družbi, ki je novoustanovljena, ki je za znamke ponudila manj, kot je bila najvišja ponudba, da gre za družbo brez izkušenj in ustreznih kadrov, s tem pa je močno ogrozila preko štirideset delovnih mest. Številni novinarji, uredniki in drugi sodelavci, ki so se že dogovorili za sodelovanje pri tem projektu, saj so verjeli v dobre namene NKBM, ki pa očitno zaradi igric in dogovorov v ozadju niso bili iskreni, so zdaj postavljeni pred zid. Še vedno ne vedo, kdaj, če sploh, bodo imeli obljubljeno delo. Zaradi neodgovornega ravnanja banke, ki ga je ta storila s prodajo blagovnih znamk, in vrtčevskih razprtij med lastnikoma novonastalega upravitelja blagovnih znamk je tako zdaj torej brez plač in brez gotove prihodnosti več kot 40 ljudi. A tako se pač dela pri nas z državnim premoženjem.